دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

سید مرتضی ناصریان با اشاره به کریدورهای ترانزیتی در ایران و همسو با ابتکار یک کمربند و یک جاده، بر ظرفیت کشور چین برای مشارکت و همکاری در تکمیل کریدورهای ریلی تاکید کرد.

معاملات امروز سرمایه با اصلاح مواجه شده و خودرویی ها در این میان لیدر بازار نام گرفتند.

یک اقتصاددان گفت: تغییرات ارزی که از ابتدا سال با حذف ارز 4200 رخ داد شوکی بود که به تمام بازارهای کشور وارد کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین بیش از هزار شرکت خارجی فعالیت خود در روسیه را متوقف کردند.

مشهد مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت:153 هزار تن آرد از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در بین روستاییان خراسان رضوی توزیع شده است.

برای خرید یک خانه 80 متری در محله منیریه باید حداقل 2 میلیارد و 160 میلیون تومان پرداخت کرد.

معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه واحدهای مسکونی نهضت ملی در شهرهای کوچک به شکل یک طبقه حیاط دار ساخته می‌شود از واگذاری زمین به 30 هزار متقاضی با این شرایط خبر داد.

شرکت دخانیات ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تهیه، تولید و توزیع تنباکو و دخانیات در ایران است که از سال 1316 هجری خورشیدی فعالیت می‌کند.

اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده منیریه حداکثر 9 میلیون تومان با پیش پرداخت 800 میلیون تومان است.

یک کارشناس بین الملل گفت: مردم به دولت کمک کنند و تقاضای کاذب کاهش پیدا کند تا نرخ ارز روند کاهشی پیدا کند.

اندیکا - مدیرکل شیلات خوزستان از رهاسازی 350 هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و کپور ماهیان در پشت سد شهید عباسپور واقع در شهرستان اندیکا خبر داد.

اولین دستاورد پتروشیمی مسجد سلیمان در حوزه سیستم‌های نوین مدیریتی رقم خورد.

مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا گفت: مردم برای دریافت ارز مسافری باید به شعبه‌های بانک ملی مراجعه کنند و پس از دریافت رسید و احراز هویت ارز خود را دریافت کنند.

رئیس کل گمرک ایران گفت: درآمدهای ارزی کشور از محل صادرات غیرنفتی در 11 ماه سال جاری به 48 میلیارد و 800 میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش 12 و 22 صدم درصدی داشته است.

سخنگوی وزارت صمت سازوکار تنظیم بازار محصولات منبع پایه نظیر مواد پتروشیمی، شمش، ورق، میلگرد، سیمان و... را اعلام کرد.

مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوری قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.