پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

در این فیلم آخرین وضعیت مشکل فرابورسی و تعلیق نماد باشگاه استقلال از زبان حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی را مشاهده می‌نمایید.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2416 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سید احسان خاندوزی گفت: برای نخستین بار از ظرفیت قانونی صدور مجوزهایی که از سوی دستگاه معطل مانده از طریق درگاه ملی مجوزها استفاده خواهد شد.

وزیر نفت در حاشیه بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی‌ئی‌سی‌اف) در پنج محور اصلی با جمعی از وزیران این مجمع به صورت دوجانبه گفت‌وگو کرد.

شرکت بنادر عراق اعلام کرد که قرار است بندر فاو به بزرگ‌ترین بندر خاورمیانه تبدیل شود و بصره هم دروازه ارسال کالا به اروپا شود.

اهواز - معاون آبخیزداری و بیابان سازمان منابع طبیعی از اختصاص مبلغ 110 میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در این استان خبر داد.

نماینده مجلس درخصوص نگرانی‌های موجود در زمینه‌ی ناترازی گاز، بیان کرد: مصرف گاز خانگی در فصول گرم سال حدود 200 الی 250 میلیون متر مکعب، یعنی 28 درصد مصرف گاز در کشور است.

معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی گفت: به دلیل افزایش هزینه‌های تولید و برای استمرار فعالیت مرغداری ها، قیمت هر کیلوگرم مرغ به 63 هزار تومان افزایش یافت.

سو مصرف گاز در کشورعلی رغم ناتوانی بخش نفت و گاز برای استخراج، ذخیره و توسعه میادین و ذخایر زیر زمینی گاز نوعی ناترازی را برای کشور رقم زده است.

بانک مرکزی اعلام کرد کسری بودجه دولت کاهش یافته است.

کرمان - فصل برداشت گردو در کرمان به عنوان دومین قطب تولید این محصول در کشور در حالی آغاز شده که بسیاری از باغ ها هیچ محصولی ندارند.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه خودرو فقط از چین وارد نمی‌شود بلکه از ژاپن و کره هم واردات خواهیم داشت، گفت: 90 هزار خودرو وارد کشور خواهد شد.

بازار سرمایه امروز را هم مانند روزهای قبل نزولی آغاز کرد.

رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز برداشت راتون از شالیزارهای استان گفت: پیش بینی شده امسال 49 هزار و 300 تن راتون برداشت شود.

انس دومین روز پیاپی وضعیت صعودی خفیف دارد.

سال گذشته همین موقع حمله سایبری به سامانه سوخت اتفاق افتاد، اکنون که در سالگرد این حمله سایبری هستیم حالا این سوال وجود دارد برای جلوگیری از حمله مجدد سایبری چه اقداماتی انجام شده است؟