پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در جلسه چهارشنبه هیئت مقررات زدایی با هیئت عالی نظارت اتاق اصناف ایران قرار بر این شد تا به این نهاد (اتاق اصناف) زمان داده شود تا موانع موجود برداشته شود.

تبریز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی شهرستان مراغه گفت: شهرستان مراغه قطب تولید سیب آذربایجان شرقی است.

مراغه - نماینده شهرستان مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت کنترل بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.

زنجان - وزیر نیرو با اشاره به بازگشت 18 درصد مشترکان پر مصرف به محدوده الگوی مصرف گفت: با صرفه‌جویی در حوزه برق خانگی شاهد صرفه‌جویی 650 مگاواتی برق بودیم.

قیمت دلار در معاملات امروز با افزایش مواجه شد.

اصفهان - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: متوسط مالیات ماهانه کشور در سال 1401 به 40 هزار میلیارد تومان رسید که این امر نتیجه جلوگیری از فرارهای مالیاتی و شناسایی مودیان جدید بوده است.

اصفهان - مدیرکل اقتصاد و دارایی استان اصفهان گفت: درآمد وصولی این استان در شش ماهه امسال حدود 15 هزار میلیارد تومان بوده است که پنج درصد این مبلغ محقق نشد.

اصفهان - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع تولید و بنگاه‌داری نکردن بانک‌ها پیش تر تصویب شده اما امروز بانک‌ها همچنان رقیب تولیدکنندگان بوده و بنگاه‌داری می‌کنند.

همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان 6 واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و 26 مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.

مشهد معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: 20 هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.

شاخص کل در هفته ای که گذشت بیش از 69 هزار واحد ریزش کرد تا حمایت های مهم روز به روز از دست برود.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را بارانی اعلام کرد.

رینگ بین الملل بورس انرژی ایران روز شنبه 7 آبان میزبان عرضه 5 هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است.

قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت در معاملات امروز با کاهش مواجه شده و به 87 دلار رسیده است.

اصفهان - وزیر اقتصاد، حرکت به سمت عدالت منطقه‌ای را نقشه راه این وزارتخانه دانست و گفت: نظام تسهیلات دهی باید به نحوی تغییر یابد که براساس کارآمدی و عدالت فعالیت کنند.