پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

نیمار با به ثمر رساندن دو گل برابر بولیوی با عبور از رکورد 77 گل ملی پله اسطوره فقید برزیل، با 79 گل به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل تبدیل شد.

ملی‌پوش پرسپولیس که در تیم ملی المپیک ایران حضور دارد، برای حضور در بازی با النصر به تمرینات باز می‌گردد.

سمنان - وضعیت کنونی مجموعه ورزشی تختی سمنان، گلایه‌های متعدد شهروندان را به دنبال داشته است، مجموعه ورزشی کهنسالی که حالا گرد فرسودگی را بر چهره خود می‌بیند.

فدراسیون کشتی برای اولین بار به ملی پوشانی که صاحب مدال در رقابت‌های جهانی شوند، پاداش نقدی ارزنده و حقوق سالیانه اهداء می‌کند.

ورزشکاری که در چند سال اخیر شکستی را در سبک و وزن خودش تجربه نکرده بود، بازهم قهرمان شد و مدال طلا را به گردن آویخت.

اصفهان - سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر هندبال میزبان آلومینیوم اراک است.

سازمان لیگ فوتبال همچنان بدون دغدغه رعایت عدالت بین باشگاه های لیگ برتری نسبت به زمان برگزاری دربی 102 پایتخت بی تفاوت نشان می دهد.

دروازه‌بان تیم ملی ایران که با حرکتی نمایشی و غیرضروری تیم باشگاهی اش را دچار استرس و دردسری بزرگی کرده است، به مسئولان باشگاه قول داده خودش را برای دیدار با یاران رونالدو برساند!

تنها نماینده سنگنوری ایران در جام‌جهانی اسلوونی با کسب جایگاه بیست و هشتمی در میان 62 شرکت کننده در این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

با اعلام فدراسیون جهانی تیروکمان، سه داور ایرانی در بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس حضور خواهند داشت.

عضو تیم ملی تنیس روی میز که بعد از وقفه چندساله بدون رنکینگ جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد اما شگفتی‌ساز این رقابت‌ها شد، تاکید دارد که به اعتماد به نفس خوبی رسیده است.

جویبار - مهد و پایتخت کشتی ایران در انتظار تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفره است تا دوباره میزبان مسابقات بین المللی و جهانی این رشته ورزشی شود.

رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از وضعیت بازگشت این رشته به المپیک و همچنین تغییراتی که در راه است خبر داد.

هافبک سپاهان اصفهان به دلیل مصدومیت از ادامه حضور در اردوی تیم ملی ایران بازماند اما هیچ اطلاعی از آخرین وضعیت او وجود ندارد.

اعضای تیم های پایه پرسپولیس همچنان منتظر دریافت پول از باشگاه نسبت به قراردادهای فصل گذشته خود هستند.