جمعه 31 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در وزن 75- کیلوگرم با برتری سامان عدالتی به پایان رسید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با ابراز رضایت از نتایج والیبال در رده‌های سنی پایه، تاکید کرد که کسب دوباره سهمیه المپیک در این رشته دور از دسترس نیست.

به دنبال تعامل و همکاری رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک، به زودی مجوز لازم برای «لایسنس» دو نماینده این رشته در بازی‌های آسیایی صادر می‌شود.

شکست با «نتیجه نزدیک» دو موقعیت مدال آوری را از تنیس روی میز ایران در آسیا گرفت؛ نتیجه ای که می تواند گویای پیشرفت ملی پوشان و نزدیک شدن به مدعیان باشد یا تدارکات ناکافی برای نتیجه گیری.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با تاکید بر اینکه باید چالش که در آسیا داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم، ابراز امیدواری کرد که ایران برای سومین بار سهمیه المپیک بگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال لیست نهایی خود برای حضور در تورنمنت برزیل را اعلام کرد.

حمایت اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کار را برای ادامه حضور رضا درویش راحت کرده است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی گفت: مسابقات جهانی این دوره رقابت‌های کسب سهمیه هم هست بنابراین کار بسیار سختی پیش رو داریم.

مسابقات جهانی وزنه‌برداری به میزبانی ریاض در حال برگزاری است که نمایندگان ایران از امروز روی تخته می‌روند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه امید به برطرف شدن اختلاف نکونام و خطیر زیاد نیست گفت: مشکل اصلی استقلال در حال حاضر مسایل مالی است اما باید اختلافات موجود نیر حل و فصل شود.

رقابت‌های باشگاهی هندبال پس از برگزاری دیدارهای هفته دوم تعطیل شد.

با تصمیم کمیته فنی شیرجه و بدون برگزاری رقابت انتخابی، تک سهمیه این رشته برای حضور در بازی‌های آسیایی در اختیار محمد مقدسی قرار گرفت.

تیم ملی تنیس روی میز که به تازگی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داده، باید برای بازی‌های آسیایی آماده شود اما تا زمان این بازی‌ها و به دلیل درگیری باشگاهی بازیکنان، اردویی ندارد.

فدراسیون تنیس که هفته گذشته صاحب دومین سهمیه برای حضور در بازی‌های آسیایی شد پیگیر در اختیار گرفتن سومین سهمیه برای حضور در این بازی‌ها است.

تیم ملی فوتبال آلمان در یک دیدار دوستانه یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ خود را تجربه کرد و با چهار گل مغلوب آبی‌پوشان شرق آسیا شد.

تیم فوتبال امید ایران از ساعت 15:30 امروز شنبه دومین بازی مرحله اول انتخابی المپیک 2024 را مقابل افغانستان برگزار کرد. شاگردان رضا عنایتی در این دیدار موفق به پیروزی 4 بر صفر شدند.