پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

ضعف مدیریت در فوتبال ایران که این رشته پرطرفدار و درآمدزا را به یک بیمار در آستانه مرگ تبدیل کرده است، حالا در اندیشه بردن پرهیجان ترین بازی فصل فوتبال کشور به قطر است!

افشین نوروزی درجریان مسابقات قهرمانی آسیا تنیس روی میز، مقابل حریف خود از چین تایپه شکست خورد و از راهیابی به جمع 8 بازیکن برتر بازماند.

مسابقات تور جهانی جوانان با صعود برترین‌ها به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

تیم ملی فوتبال فرانسه در بازی پنجم از دور مقدماتی رقابت‌های یورو 2024 میزبان جمهوری ایرلند بود که این بازی در نهایت با نتیجه 2-0 به سود فرانسه به پایان رسید

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا با صعود افشین نوروزی و نوشاد عالمیان به جمع 16 بازیکن برتر مسابقات پیگیری شد.

تیم دوبل برادران عالمیان با شکست برابر کره جنوبی از کسب مدال در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا باز ماند.

به گفته رئیس فدراسیون تنیس، این فدراسیون متقاضی چهار هفته میزبانی از مسابقات فیوچرز است و این درخواست را به صورت رسمی به فدراسیون جهانی اعلام کرده است.

باشگاه سپاهان ایران همکاری هایش با باشگاه زنیت روسیه را به سه رشته افزایش داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از برگزاری دیدار تیمش برابر زنیت روسیه ابراز خوشحالی کرد و گفت: به اهدافی که داشتیم در این دیدار رسیدیم.

برنامه‌ای که برای سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است میزان احتمالا افزایش ملی پوشان این تیم تیم را افزایش و ترس و نگرانی را برای مربیانشان ایجاد کرده است.

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ در ورزشگاه گاز پروم زنیت برگزار شد. زنیت در این بازی به پیروزی چهار بر یک مقابل سپاهان دست پیدا کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان با برتری یک بر صفر به سود کشورمان به پایان رسید. محمد محبی (14) تک گل بازی را برای ایران به ثمر رساند.

تکلیف دروازه بان ملی پوش پرسپولیس پس از معاینات پزشکی مشخص می شود.

مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر حریف اروپایی گفت: در فاز تدافعی مقابل بلغارستان خیلی خوب بودیم اما بابت از دست موقعیت ها ناراحتیم.

دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال سپاهان و زنیت با گلزنی مهاجمی همراه بود که در لیگ برتر ایران همچنان نمی تواند بازی کند.