جمعه 31 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد پیش از رویارویی با رونالدو و هم تیمی‌هایش در النصر عربستان، یک دیدار تدارکاتی در هفته جاری برگزار کند.

تجلیل از مدال آوران و همچنین بدرقه کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی طی مراسمی با حضور ریاست جمهوری آغاز شده است.

مربی دروازه بان ها در فوتبال پایه عملکرد تیم فوتبال امید ایران در خصوص بحران به وجودآمده با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند را نیز مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

فدراسیون نجات غریق و غواصی در 4 کمیته از 7 کمیته کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا، صاحب کرسی شد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: بدهی‌های باشگاه بیشتر از بودجه مصوب باشگاه است و امیدوار به رفع مشکلات با کمک شرکت مس هستیم

به گفته سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی و به دلیل رشد دیگر کشورها و همچنین کاهش مدال‌آوران در ترکیب این کاروان، شرایط نتیجه‌گیری سخت‌تر از همیشه است.

اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل وزارت ورزش وجوانان درانتصاب مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل قابل قبول نیست وباید هرچه سریع‌تر این موضوع تعیین تکلیف شود.

تبریز - نایب رییس هیئت هاکی آذربایجان شرقی با اشاره به مسابقات هاکی دختران استعدادهای برتر، گفت: رشته ورزشی هاکی باید از رده‌های پایین آموزش داده شود.

با وجود صحبت‌های مطرح مبنی استفاده مشروط از سهمیه‌های تخصیصی برای اعزام تیم ملی شنا به بازی‌های آسیایی، این تیم با ترکیب کامل و چهار نفره عازم هانگژو خواهد شد.

تبریز - سرپرست هیئت هاکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه المپیاد استعدادهای برتر هاکی کشور در تبریز درحال برگزاری است، گفت: کیفیت مسابقات هاکی در سطح بالایی قرار دارد.

کسب عنوان دهمی در مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم ملی والیبال بانوان زنگ خطر را به صدا درآورد و نشان داد والیبال در بخش آقایان و بانوان بیشتر از هر چیزی به مربی باکیفیت خارجی نیاز دارد.

رضا درویش در حالی به عنوان مدیرعامل کار خود را در پرسپولیس ادامه می دهد که با حاشیه های عجیب در چند وقت اخیر روبرو شد.

مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال لاتزیو و منچسترسیتی قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را امضا کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با فرزند زنده یاد کیوان صالحی هوادار متعصب پرسپولیس و اهل رباط کریم دیدار کرد.

تیم استقلال یک دیدار تدارکاتی را تا پایان هفته جاری برگزار می کند.

باشگاه نساجی مازندران در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن اسپانیایی جذب کرد.