پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوعات مختلف تصمیم گیری و وعده شفاف سازی داد.

تیم فوتبال امید ازبکستان با جشنواره گل خود مقابل هنگ کنگ کار ایران را سخت تر کرد.

تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور تمام نفرات برگزار شد.

پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در بخش پومسه با قهرمانی دختران ایرانی و کسب عنوان بهترین مربی و تکواندوکار به پایان رسید.

اصفهان - دروازه بان هندبال سپاهان گفت: کسب چهار امتیاز در 2 بازی نخست هندبال سپاهان برای ما اهمیت داشت.

اصفهان - سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: کسب چهار امتیاز در این دو دیدار برای ما اهمیت داشت، در استراحت دوماهه که خواهیم داشت شکل واقعی سپاهان را خواهید دید.

تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار مرحله اول انتخابی المپیک برابر افغانستان به پیروزی رسید تا جدال حساس با ازبکستان تکلیف این تیم برای صعود به مرحله بعدی را مشخص کند.

آزادکاران جوان ناشنوای ایران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی 2023 در قرقیزستان را به دست آوردند.

بازیکنانی که از سوی سرمربی پرسپولیس برای انجام مذاکرات و توافق به باشگاه معرفی شده بودند، به دلیل مشکلات مالی و نداشتن بودجه کافی با مسئولان باشگاه به توافق نرسیدند و به تیم دیگری پیوستند.

بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) روزهای 18 و 19 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: شخصا موضوع کوتاهی دبیرکل درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را پیگیری می کنم.

هر چند علیرضا بیرانوند به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس قول داده است خودش را برای دیدار با النصر در لیگ قهرمانان آسیا برساند، اما پزشک سرخپوشان تاکید کرد وی به سه هفته طول درمان نیاز دارد.

مشعل نوزدهمین دوره بازی های آسیایی در 11 شهر ژجیانگ حمل می شود. این مشعل 20 سپتامبر وارد شهر هانگژو خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز نخستین تمرین خود را برای دیدار با آنگولا برگزار خواهد کرد.

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان ناشنوای قهرمانی جهان در قرقیزستان در حال برگزاری است و کشتی‌گیران کشورمان در اوزان 57، 61، 67 و 79 کیلوگرم به فینال صعود کردند.

سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال به منظور برگزاری دور جدید تمرینات این تیم روز یکشنبه به ایران باز می‌گردد.