جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

فرنگی کاران بزرگسالان ناشنوای ایران در پنج وزن دوم صاحب پنج پیروزی و سه شکست شدند.

با برگزاری قرعه‌کشی بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا، حریفان پنج نماینده ایران در این بخش مشخص شدند.

مسابقات انتخابی المپیک 2024 پاریس در گروه B آسیا با نظارت داور سابق بین المللی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد عملکرد این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا که بایک پله سقوط در بخش تیمی همراه بود، توضیح داد.

رقابتهای کنتاکت کاراته قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی نیز به شمار می رود، روزهای 16 و 17 شهریور برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران آخرین وضعیت این تیم و برگزاری اردوی آماده سازی در نوشهر را تشریح کرد.

تیم امید ایران برای این که بتواند راه سخت رسیدن به المپیک و شکستن طلسم چند دهه ای را طی کنند، از امروز قدم های خود در این جاده سنگلاخی را برخواهند داشت.

وزن کشی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوای قهرمانی جهان در قرقیزستان برگزار و کشتی گیران کشورمان حریفان خود شناختند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به نتایج این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفت: با شناختی که از سرمربی اسپانیایی این تیم دارم قطعا تراکتور به کورس برمی‌گردد.

قرارداد مارتینز با باشگاه فولاد خوزستان امضاء شد تا این سرمربی اسپانیایی در ادامه رقابت ها، مرد اول کادر فنی فولادمردان باشد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در سال‌های اخیر نشان داد در مسابقات قهرمانی آسیا پیشرفت قابل توجهی نداشته و در این دوره از مسابقات هم در مسیر سقوط قرار گرفته است.

تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ملت ها نتایج ضعیفی گرفته بود، جایگاه دهمی در رنکینگ جهانی را از دست داد و این احتمال وجود دارد از این راه نتواند به خواسته اش دست پیدا کند.

سردار آزمون از امروز برای اولین بار در تمرینات گروهی جالوروسی شرکت کرد و انتظار می‌رود برای دیدار هفته آینده رم مقابل امپولی در دسترس مورینیو باشد.

پومسه روهای نوجوان کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی آسیا در دو بخش دختران و پسران به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و سومی را به خود اختصاص دادند.

فرنگی کاران ناشنوای بزرگسالان ایران در پنج وزن اول به 1 مدال طلا، 1 نقره و 3 برنز مسابقات قهرمانی جهان در قرقیزستان دست یافتند.

تیم هاکی روی یخ ایران نخستین دیدار خود در تورنمنت العین امارات را با پیروزی برابر نماینده فیلیپین پشت سر گذاشت.