شنبه 1 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان نمایندگان ایران در وزن سوم به مصاف رقبای خود می روند.

نوشاد عالمیان تنها نماینده ایران در کاپ آسیا، نخستین دیدار خود در این رقابت ها را با برتری برابر حریف چینی به پایان رساند.

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه با پرسپولیس داشت که با محرومیت روبرو می شود.

کیش - وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی 2022 حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌دانیم کار خیلی سختی داریم ولی مطمئن باشید اینجاییم تا بتوانیم تاریخ سازی کنیم.

آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی جلسه‌ای را با سرمربی تیم برگزار کردند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.

بازی دوستانه پرسپولیس به دلیل شرایط نامناسب چمن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه لغو شد.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در هتل محل اقامت ملی پوشان برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مراسم عکاسی رسمی فیفا چهره های خندانی به خود گرفته بودند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان شاغل در اروپا به تازگی می‌خواهند به بقیه ملی پوشان بپیوندند، گفت: آنها نیاز به هماهنگی دارند تا بتوانند با سایر بازیکنان به وحدت تاکتیکی برسند.

کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی 2022 گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.

فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم تیم ایران گفت: کسب سه پیروزی متوالی در جام جهانی توانست روحیه و انگیزه از دست رفته من بعد از مسابقات جهانی صربستان را بازگرداند.

تکواندوکار 17 ساله تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان نتیجه را به قهرمان دوره قبل واگذار کرد و برنز گرفت.