جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ یک اعلام شد.

مراسم قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی چهارشنبه برگزار می‌شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه فدراسیون متفاوت با سایر اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در ایران و مصوب اتحادیه جهانی کشتی است.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و معرفی اعضای جدید هیات رئیسه برگزار شد.

پرچم تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 قطر در سطح شهر دوحه به نمایش درآمد.

فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی رسمی خود را برای آغاز روند انتخابات این فدراسیون اعلام کرده اما این وزارتخانه تا به امروز واکنشی به این مسئله نداشته است.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.

اتحادیه جهانی کشتی، شهر بلگراد صربستان را به عنوان میزبان رقابت‌های جهانی بزرگسالان در سال 2023 اعلام کرد.

ترکیب 25 نفره تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قطر تکمیل شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در پایان پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی و به لطف ثبت باخت فنی برای استرالیا به رده سوم گروه F صعود کرد.

زهرا غلامزاده با کسب رکورد لازم در مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان، سهمیه لازم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس 2024 را به دست آورد.

مرحله نهایی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، جام یادگار امام (ره) روز جمعه 27 آبان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از 300 هزار دلار دریافت می کند.

فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو ابهام همراه بود که سرمربی این تیم هم پاسخ قانع کننده ای به آن نداد.

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می‌شود که برخی از تیم‌ها همچنان از زمان محدود برگزاری لیگ ناراضی هستند.

تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مسن ترین تیم حاضر در جام جهانی 2022 قطر معرفی شد.