سه‌شنبه 28 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

بازیکن سپاهان خواسته یا ناخواسته هم تیمی اش را که مد نظر استقلال قرار دارد، لو داد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم زیر 17 سال ایران مشخص شد.

رکورددار جدید ملی ایران در دوی 100 متر ضمن ابراز خرسندی از در اختیارگرفتن این رکورد گفت: در سال هایی که خیلی از ورزشکاران به خاطر کرونا ورزش را رها کردند من در اوج قهرمانی ماندم.

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی زمان نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات این کمیته را مشخص کرده که هنوز برای معرفی کارشناسان خبره جهت حضور در مجمع اقدامی انجام نشده است.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 20 سال در دو گروه اعلام شد.

در حالی که استقلال هنوز حضور جدی در بازار نقل و انتقالات ندارد، از اصفهان خبر می‌رسد یکی از مدافعان اصلی آنها به سپاهان پیوسته است.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال زنان عراق واکنش جالبی به صعود تیم مردان عراق به فینال کشورهای عربی داشت و از عملکرد همتای ایرانی خود تمجید کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم گفت: خریدهای پرسپولیس در نوع خود کم نظیر هستند و به درد هر تیمی که مدعی قهرمانی است می‌خورند.

دو نماینده ایران در روز پایانی رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

فوتسال اسپانیا در ماه‌های پیش رو تقویم بسیار فشرده‌ای دارد و دلیل رد درخواست بازی دوستانه با ایران را می‌توان در این تقویم جستجو کرد.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی از امروز آغاز می‌شود.

در فاصله 10 روز مانده تا بازی‌های جهانی آمریکا، ویزای امیر سرخوش برای حضور در مسابقات اسنوکر این دوره بازی‌ها هنوز صادر نشده است.

کاپیتان تیم استقلال در آستانه انتقال رسمی به تیم فولاد خوزستان قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ثبات در خط حمله این تیم سراغ بازیکنان خارجی رفته است.

تیم ایران نوین با کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های سوریه و نماینده آمریکا عنوان قهرمانی رقابت‌های چهارجانبه ارمنستان را به دست آورد.

فعالیت کمرنگ استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی در کنار شایعاتی که از جدایی چند بازیکن به گوش می‌رسد، نگرانی هواداران این تیم را بابت ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد دوچندان کرده است.