یک‌شنبه 1 مهر 1403

مهمترین کاربردهای الیاف پنبه

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مهمترین کاربردهای الیاف پنبه

تقریباً همه ما با شنیدن نام پنبه، به یاد نرمی، ظرافت و سفیدی می‌افتیم. این محصول گیاهی، از سال‌های بسیار دور، مورد استفاده بشر قرار گرفته و پیشینه‌ای بس طولانی در تولید پارچه و لباس دارد. هر چند که پنبه، به میزان بالایی در نساجی، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما مصارف آن به نخ ریسی و پارچه بافی محدود نمی‌شود. در این مقاله قصد داریم، مهمترین کاربردهای الیاف پنبه را بیان کنیم. قبل از هر...

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه در دیوان برای دریافت شکایت‌ها باز است، گفت: کسانی که احساس تضییع حق دارند به دیوان شکایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت‌علی مظفری شامگاه دیروز (پنجم مهرماه) در جمع خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: پرونده‌های وارده به دیوان عدالت اداری در خصوص رتبه‌بندی معلمان نسبت به جمعیت معلمان ناچیز است ولی این استعداد وجود دارد که اگر به مقررات قانونی در مجموعه آموزش‌وپرورش توجه و رتبه‌بندی درست اجرا نشود، زمینه وصول شکایت‌های بیشتر به دیوان عدالت اداری در این خصوص فراهم شود زیرا کسانی که احساس تضییع حق دارند به دیوان شکایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از آموزش‌وپرورش خواستیم در رتبه‌بندی معلمان بر اساس مقررات قانونی، شفاف عمل کند. در این خصوص از وزیر آموزش‌وپرورش درخواست کردیم تا توجه و عنایت ویژه‌ای در خصوص رتبه‌بندی معلمان داشته باشد و افرادی که دارای حق هستند طبق مقررات قانونی کارشان انجام شود.

حجت‌الاسلام مظفری خاطرنشان کرد: در رسیدگی‌ها ممکن است افرادی واجد شرایط نباشند ولی در دیوان برای دریافت شکایت‌ها باز است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید