یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز سوم سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر نیز طبق روال روز‌های قبل چندین گروه در مکان‌هایی، چون تالار وحدت، سالن سوره و سالن میلاد روی صحنه رفتند.

خبرگزاری تسنیم

سومین روز از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، با تقدیر از ابوذر روحی یکی از چهره‌های تاثیرگذار سرود کشورمان، همراه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین روز از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، شب گذشته 25 بهمن‌ماه در کوشک باغ هنر و با اجرای دو گروه سرود برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، دومین نشست پژوهشی جشنواره سی و نهم در برنامه زنده گفتگوی ویژه فرهنگی «رادیو گفتگو» شامگاه 24 بهمن از ساعت 20 با اجرای مهدی امین‌فروغی به عنوان مجری کارشناس برگزار شد. شهاب منا که مهمان شب گذشته بخش پژوهش بود، سخنان خود را با موضوع «آسیب‌شناسی آموزش ردیف موسیقی دستگاهی ایران» ارایه داد و در سخنانی گفت: ابتدا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، تالار وحدت ساعت 14:30 در نخستین اجرا میزبان بانوانی خواهد بود که به تماشای اجرای گروه «ماهنی» می‌نشینند. این تالار در ساعت 18:30 میزبان اجرای ازکستر ترنم فتح رزم‌نوازان خواهد بود و این در حالی است که ارکستر سمفونیک صدا و‌سیما ساعت 21:30 اجرایش را به طوری ویژه برای مردم غزه روی صحنه می‌برد. تالار رودکی در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ ایران شامگاه روز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه در چارچوب دومین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تازه‌ترین کنسرت خود را در میان استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار وحدت تهران برگزار کرد. این خواننده موسیقی پاپ که آثارش طی سال‌های اخیر با استقبال خوبی از مخاطبان مواجه شده است، در ابتدای این کنسرت...

خبرگزاری تسنیم

دومین روز از سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در بخش سرود، عصر روز گذشته به همت مرکز سرود وزارت فرهنگ در کوشک هنر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیش از 15 نوبت کنسرت روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه و در سومین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تالارهای مختلف پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. این در حالی است که برگزاری یک کنسرت ویژه با موضوع حمایت از مردم مظلوم غزه و برپایی یک کنسرت ویژه با حضور هنرمندان کودک و نوجوان از بخش‌های مهم برنامه‌های روز سوم جشنواره موسیقی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دومین شب جشنواره فجر کنسرت ترانه‌های راجستان از هند، «سردار سولیف» از ازبکستان، «حجت اشرف زاده»، «آرش و مسیح» و... روی صحنه رفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنرمندان اهل کشور هندوستان در دومین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، کنسرت «ترانه های راجستان» را در تالار وحدت پیش روی مخاطبان قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم

کنسرت سالار عقیلی خواننده مشهور کشورمان، در نخستین شبِ جشنواره موسیقی فجر با همراهی گروه «راز و نیاز» در تالار وحدت روی صحنه رفت.

خبرگزاری تسنیم

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای ارکستر ملی ایران به خوانندگی محمد معتمدی کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ارکستر ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و به خوانندگی محمد معتمدی در اولین شب از سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت.

خبرگزاری تسنیم

سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با درخشش دو گروه سرود در کوشک هنر کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در اولین شب سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر ارکستر ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان با همراهی گروه کر بنیاد رودکی در تالار وحدت به اجرا پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی در اولین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار کرد.