یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بخش ویژه‌ای برای اجرا‌های گروه‌های هنرستان‌های هنر‌های زیبا اختصاص یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تالار وحدت در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان 15 اجرای صحنه‌ای خواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سال‌های پایانی دهه بیست تا نیمه دهه سی، سال‌هایی سرشار از حادثه و اتفاق‌های مهم است که هر یک از آنها می‌تواند دستمایه تولید چند فیلم و سریال شود.

خبرگزاری تسنیم

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با مدیریت امیرحسین سمیعی و دبیری رضا مهدوی در اقدامی جسورانه، خوانندگان مشهور موسیقی پاپ را به جنوب شهر می‌آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تالار وحدت در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، میزبان 15 اجرای صحنه‌ای خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، اجرا‌های صحنه‌ای بانوان در جدول جشنواره سی و نهم ستون ثابت دارد و 5 گروه ویژه بانوان، هر روز ساعت 14:30 در تالار وحدت روی صحنه خواهند رفت. گروه «نهال» 23 بهمن‌ماه، «نوشه» 24 بهمن‌ماه، «ماهنی» 25 بهمن‌ماه، «پارلای تبریز» 26 بهمن‌ماه و «ژناوا» 27 بهمن‌ماه اجرا‌های ویژه بانوان در ایام جشنواره هستند که مخاطب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، با تاکید بر اهمیت دستیابی به عدالت فرهنگی و تعادل جغرافیایی اجرا‌ها برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

نشست رسانه‌ای دست اندرکاران سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ظهر روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه در تالار رودکی تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه 16 بهمن، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پنجمین روز خود را با نمایش فیلم‌های «آپاراتچی» قربانعلی طاهرفر، «مجنون» مهدی شامحمدی، «بهشت تبهکاران» مسعود جعفری‌جوزانی و «رویاشهر» محسن عنایتی سپری کرد. جشنواره پنجمین روز خودش را به زنده یاد آتیلا پسیانی هنرمند تئاتر و سینمای ایران تقدیم کرد. اعتراض 2 کارگردان به جشنواره فیلم فجر پنجمین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر با بیان اینکه علاوه بر تهران، 14 استان به طور همزمان میزبان این رویداد هستند، گفت: در مجموع 2هزار و 109 هنرمند در جشنواره حضور دارند که از این میان 822 نفر هنرمند زن و یکهزار و 287 هنرمند مرد هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجمین روز از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نیز سپری شد؛ روزی که عوامل فیلم‌ها، انتقادهایی به جشنواره و نهادهای دیگر وارد کردند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدرضا شجریان استاد موسیقی ایران، یکی از طرفداران پروپاقرص فوتبال بود و به شدت فوتبال به ویژه بازی‌های تیم ملی ایران را پیگیری می‌کرد. رایان شجریان، کوچک‌ترین فرزند محمدرضا شجریان عکسی از استاد شجریان را همراه خود به ورزشگاه برنابئو که میزبان دیدار اتلتیکو و رئال مادرید بود، برد تا یاد و خاطره پدرش را زنده کرده باشد. این لحظات را می‌بینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز پنجم چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چهار فیلم در خانه جشنواره به نمایش در آمدند و چهره‌های هنری در برج میلاد حضور یافتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته‌ای که گذشت موسیقی ایران حواشی خاص و عجیب و غریبی را تجربه نکرد. تنها اتفاق بد هفته هم فوت جمشید جم خواننده سرود ماندگار «یار دبستانی» بود که مراسم خاکسپاری‌اش 13 بهمن ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد. اگرچه قطعه یار دبستانی توسط خواننده‌های دیگری هم تاکنون اجرا شده بود اما اکثرا این ترانه را با صدای جم شنیده‌اند و در ذهن‌شان حک شده.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود جعفری جوزانی با اشاره به اینکه قصد نداشته فیلمی درباره قصاص بسازد، درباره اکران نسخه ناقص «بهشت تبهکاران» در سینماهای مردمی خطاب به مدیران جشنواره فجر گفت: این خیانت در امانت بود که فیلم را ناقص نشان دادید و اگر من خطا کرده بودم چرا شما چنین کاری کردید؟