یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه خبر آنلاین

کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی در نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در آخرین نشست خبری این رویداد که شامگاه شنبه - 21 بهمن - در خانه جشنواره در برج میلاد برگزار شد، اسامی نامزدهای بخش‌های مخلف و داوران این بخش را اعلام کرد. امینی قبل از معرفی نامزدها از اهالی رسانه برای پوشش خبری رویدادهای جشنواره و اکران فیلم ها و نشست های خبری تشکر کرد و گفت: دقایقی پیش...

وب‌گاه خبر آنلاین

مجتبی امینی با بیان اینکه به روزهای پایانی جشنواره رسیدم و قطار جشنواره به ایسنگاه آخر رسیده فردا شاهد اختتامیه جشنواره خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

بزرگداشت استادان درویش رضا منظمی، فضل الله توکل و همایون رحیمیان در آیین پایانی سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی موسیقی فجر، برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

از سه هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی در آیین پایانی سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر قدردانی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

10 گروه سرود طی 5 شب در قالب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به میزبانی سالن کوشک هنر در باغ کتاب به روی صحنه خواهند رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر، هر شب میزبان علاقمندان خواهند بود.

وب‌گاه الف

سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و همچنین سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در ایام برگزاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، هر شب میزبان اجرای خوانندگان پاپ خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران فرهنگی با انتشار پیام های جداگانه درگذشت همسرعلیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی درگذشت همسر علیرضا قربانی خواننده مطرح موسیقی کشورمان را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگسرای ارسباران در ایام برگزاری جشنواره موسیقی فجر، میزبان گروه‌های موسیقی نواحی ایران، گروه‌های کُر و همچنین اجرای ویژه کودک و نوجوان خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر در حالی برگزار می شود که کاهش نسبی قیمت بلیت، حضور پرتعداد خواننده های پرطرفدار و افزایش یک سالن دیگر از نکات قابل توجهی است که می توان به آنها اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه هنرستان‌های هنر‌های زیبا در تربیت هنرمندان متعهد و متخصص و به منظور ایجاد فرصت برای معرفی این جایگاه ارزشمند؛ با هماهنگی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری و دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران، در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بخش ویژه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخش ویژه‌ای برای اجراهای گروه‌های هنرستان‌های هنرهای زیبا با هماهنگی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری، دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران، در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر اختصاص یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با هماهنگی دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری، دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران، در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بخش ویژه‌ای برای اجراهای گروه‌های هنرستان‌های هنرهای زیبا اختصاص یافته است.