یک‌شنبه 8 مهر 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نبض نوجوان ما در دست موسیقی پاپ است، گفت: باید گفت‌وگو در موسیقی پاپ را بیشتر کنیم و حرف‌هایشان را بشنویم و دور میز بتوانیم نتیجه‌ای بهتر به نفع مردم بگیریم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که موسیقی سنتی و مقامی مورد توجه و حمایت ویژه این وزارتخانه است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ در تالار وحدت پس از تماشای کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران گفت: موسیقی مقامی مورد حمایت جدی وزارت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران در اولین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر از تلاش وزارت ارشاد برای ساخت سالن‌های جدید اجرای موسیقی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت تهران به تماشای ارکستر ملی ایران نشست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با اجرای کنسرت گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان در تالار وحدت آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر علاوه بر میزبانی پایتخت، به طور همزمان در 14 استان دیگر با 332 اجرای صحنه ای و باحضور 2109 هنرمند برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیامی را به سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر صادر کرد. در متن پیام سالاری آمده است: «موسیقی، هنر و هویت ملی ماست که به عنوان زبانی مشترک در ضمیر مردمان فهیم این مرز و بوم با هر ذائقه و سلیقه‌ای وجود دارد و به عنوان پاسبان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی به سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر نوشت: یکی از رویکردهای اصلی هنر برآمده از متن و بطن انقلاب اسلامی «مردمی بودن و برای مردم بودن» برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت‌ها و ارائه رویدادهای خُرد و کلان موسیقایی است که در این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دنبال تحقق عدالت فرهنگی و تعادل جغرافیایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود سالار، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را به سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از امروز و با اجرایی در بخش بانوان آغاز و با اجراهای مختلف در سالن‌های شهر تهران ادامه می‌یابد.