شنبه 6 مرداد 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید امیری نظرش را درباره گل قهرمانی پرسپولیس اعلام کرد وحید امیری درباره گل مشکوک به آفساید گولسیانی مقابل مس نظرش را اعلام کرد به نظر من یک نیم بدن در آفساید بود ولی این تصمیمات بدون کمک داور ویدیویی واقعا سخت است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «عصر شعر جمهوری گل سرخ» با هدف گرامیداشت شهدای خدمت توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی و مجمع شاعران اهل بیت (ع) در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد. در این مراسم محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران، مهدی رمضانی چابک...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تمام دوران خدمت خود تنها دغدغه خدمت صادقانه و جهادی به مردم را داشت.

خبرگزاری تسنیم

نگاهی به کارنامه دولت سیزدهم در عرصه موسیقی نشان می‌دهد که آنها کارنامه موفقی در این عرصه دارند؛ این دولت رکورد برگزاری 4 هزار و پانصد سانس کنسرت در یک سال را دارد.

خبرگزاری تسنیم

سومین اثر موسیقایی مشترک دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی با نام «راه رجا بسته نیست» منتشر شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، همزمان با مراسم تشییع سید شهیدان خدمت، رییس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران و یاران همراهش تک آهنگ «قاف تماشا» منتشر شد. آهنگسازی این قطعه که به همت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و بنیاد رودکی ساخته شده است توسط آرمان مهربان ساخته شده و میلاد عرفان پور ترانه آن را سروده و ستار سهرابی آن را خوانده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور تازه‌ترین آثار خود را در نشستی ادبی به شهید خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان تقدیم کردند.

وب‌گاه فرارو

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت اعلام کرد که عمده افراد به‌دلیل هزینه های دندانپزشکی، نمی‌توانند درمانِ به‌موقع انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هم‌زمان با آغاز مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه در مشهد مقدس، تک آهنگ «انتخاب خدا» به خوانندگی سیدصادق آتشی پیش روی مخاطبان قرار گرفت. در این قطعه موسیقایی که به همت باشگاه شعر و ترانه راه (واحد موسیقی حسینیه هنر) منتشر شده است، رضا یزدانی شاعر، تنظیم استودیو روشنا و سیدصادق آتشی به عنوان خواننده حضور دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تک آهنگ «انتخاب خدا» به خوانندگی سیدصادق آتشی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قطعات موسیقی «ما باز می‌گردیم» و «سید ابراهیم» برای ادای دین به سید شهیدان خدمت، آیت‌الله ابراهیم رئیسی و دیگر شهیدان سانحه تلخ بالگرد ساخته و منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان