شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه فرارو

یکشنبه 20 اسفند صادق زیباکلام، نویسنده و استاد دانشگاه نیز از نگرش سیاسی خود، انقلاب ایران، روز‌های اخراج از دانشگاه و زندان در مقابل کامران نجف‌زاده صحبت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) شنبه شب، 19 اسفند 1402 در سالن همایش ضرغام برگزار شد و برندگان حوزه موسیقی و تئاتر اعلام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین مراسم اهدای جوایز تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) در حال برگزاری است.

خبرگزاری دانشجو

حبیب احمدزاده، صادق زیباکلام و نجم‌الدین شریعتی مهمان کامران نجف‌زاده در «برمودا» می‌شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهنام بانی با انتشار عکسی عجیب علاوه بر تولد مادرش روز زن را هم تبریک گفت. عکسی که شباهت این دو از نگاه کاربران پنهان نمانده است.

خبرگزاری تسنیم

حبیب احمدزاده، صادق زیباکلام و نجم‌الدین شریعتی مهمان کامران نجف‌زاده در «برمودا» می‌شوند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور سند ملی موسیقی را ابلاغ کرد که در این خبر، مشروح این سند را می‌خوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی «سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران» که در جلسه 895 مورخ 1402/11/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه 454 مورخ 1402/09/28 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (بنا به پیشنهاد شورای هنر و ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه) به تصویب رسیده است؛ برای اجرا به شرح زیر ابلاغ کرد و بر اساس...

وب‌گاه عصر ایران

کلیپی جالب از پسربچه‌ای هیجان زده که با سبیل و میکروفون در کنسرت بهنام بانی سعی در خوانندگی دارد، مورد توجه این خواننده قرار گرفت.

وب‌گاه الف

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی «سند ملی موسیقی جمهوری اسلامی ایران» را برای اجرا به نهادهای مربوطه ابلاغ کرد. بر اساس این سند، مسئولیت اجرایی‌سازی سند ملی موسیقی، بر عهده «ستاد اجرایی موسیقی کشور» گذاشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور، سند ملی موسیقی را ابلاغ کرد که در این خبر، مشروح این سند را می‌خوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سند ملی موسیقی به عنوان قانون بالادستی در عرصه موسیقی کشور پس از 45 سال توسط رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

مدعی مازندرانی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان می‌گوید در بهترین سال‌های زندگی قهرمانی‌اش مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معروف‌ترین اثر جمشید عندلیبی تکنوازی نی به آهنگسازی حسین علیزاده است. جمشید در بیست‌و‌شش‌سالگی، برحسب علاقه‌اش برای همکاری در کار جدید با محوریت نی، پیشنهاد همکاری نواختن نی در نی‌نوا را به علیزاده می‌دهد.

وب‌گاه الف

نامزد‌های دریافت تندیس حافظ در بخش موسیقی «تندیس حافظ» معرفی شدند.