شنبه 6 مرداد 1403

موسیقی

موسیقی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمانه نایینی، شاعر، نویسنده و از دوستان محمدعلی بهمنی درباره آخرین وضعیت محمدعلی بهمنی، شاعر پیشکسوت گفت: ایشان شب گذشته سی‌تی‌آنژیو شد و بامداد (حدود ساعت 1 و 2) و بر اساس نتیجه سی‌تی‌آنژیو، خونریزی مغزی گسترش پیدا نکرده است، ولی 48 ساعت آتی خیلی مهم است که مشخص شود، جراحی شود یا فرایند درمان دیگری پیش بگیرند. او درباره وضعیت کلی جسمانی و تکلم...

وب‌گاه خبر آنلاین

سمانه نایینی می‌گوید: فعلا وضعیت محمدعلی بهمنی پایدار است اما 48 ساعت آینده خیلی مهم است.

وب‌گاه الف

سمانه نایینی می‌گوید: فعلا وضعیت محمدعلی بهمنی پایدار است اما 48 ساعت آینده خیلی مهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از شاگردان آقای محمدعلی بهمنی گفت: آقای بهمنی فعلا اجازه صحبت ندارد، اجزای مرتبط با تکلم کار می‌کند اما شرایطش، شرایط تکلم نیست. یکی از شاگردان آقای محمدعلی بهمنی گفت: آقای بهمنی فعلا اجازه صحبت ندارد، اجزای مرتبط با تکلم کار می‌کند اما شرایطش، شرایط تکلم نیست. به گزارش عرشه آنلاین، سمانه نایینی می‌گوید: فعلا وضعیت محمدعلی بهمنی پایدار است اما 48 ساعت آینده خیلی مهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سمانه نایینی درباره وضعیت کلی جسمانی و تکلم بهمنی نگفت: فعلا وضعیت پایدار است اما تا 48 ساعت آینده دکتر اظهارنظر می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از استاد محمدعلی بهمنی عیادت کرد.

خبرگزاری تسنیم

ارکستر چکاوک در حالی طی سالیان گذشته فعالیتی مستمر در عرصه موسیقی ایران داشته است، که مدیریتِ ارکستری 60 تا 70 نفره، کار بسیار دشواری است.

خبرگزاری تسنیم

پروژه موسیقایی «امیدوار» روایتی از عشقِ 63 ساله خانم امیدوار به همسرش است؛ این پروژه در کاخ سعدآباد رونمایی شد.

خبرگزاری میزان

ارکستر ملی ایران در نخستین اجرای خود در سال جدید با عنوان " در رهگذارت " به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی عبدالحسین مختاباد، شامگاه شنبه (19 خرداد 1403) در تالار وحدت روی صحنه رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین اجرای ارکستر ملی ایران در سال جدید با صدای عبدالحسین مختاباد 19 و 20 خرداد در تالار وحدت برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه به‌عنوان یکی از کشورهای غربی مدعی در زمینه حقوق بشر، در حالی برای فلسطینی‌های قربانی جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اشک تمساح می‌ریزد که به موازات تشدید حمایت‌های همه‌جانبه خود از این رژیم، تاب شنیدن صداهای مخالف با جنایت های بی‌سابقه در غزه را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرانسه به‌عنوان یکی از کشورهای غربی مدعی در زمینه حقوق بشر، در حالی برای فلسطینی‌های قربانی جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اشک تمساح می‌ریزد که به موازات تشدید حمایت‌های همه‌جانبه خود از این رژیم، تاب شنیدن صداهای مخالف با جنایت های بی‌سابقه در غزه را ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه های مختلف موسیقی طی 2 هفته پایانی خرداد سال جاری مجموعه کنسرت‌هایی را در تهران و سایر شهرهای کشور برگزار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«بشیر بی‌آزار» مدیر سابق دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در فرانسه توسط پلیس این کشور احضار و دستگیر شده است.