پنج‌شنبه 14 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوبخت در واکنش به گزارش آماری اخیر رئیسی به مراجع تقلید گفت: تقصیر ایشان نا آگاهی و تقصیر تیم اقتصادی فریب کاری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور گفت: در بازدید از یک شرکت پزشکی به من گفتند که کسانی که رفته اند بدانند زمینه شغل مناسب برای آن‌ها وجود دارد و زمینه برای مهاجرت معکوس فراهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییسی با بیان این‌که «سخن روز ما این است که خستگی و ناامیدی ممنوع؛ کسی که امیدوار است می‌تواند مردم را امیدوار کند»، گفت: راهبردی که امام و رهبری به ما آموخته‌اند این است امیدوار باشیم و راهبرد دشمنان همه ایجاد یأس است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه تحت مدیریت مسیح مهاجری نوشت: ما موظفیم گوشزد کنیم و به مسئولین هشدار بدهیم که تعریف و تمجید کنندگان دوستان واقعی شما نیستند. آنها شما را به افتادن در چاه ترغیب می‌کنند و حتی زمانی که در گردابی متعفن مشغول دست و پا زدن باشید، باز هم به شما خواهند گفت به به که در گلستان مشغول استنشاق هوای پاک و استشمام عطر خوشبو هستید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جعفرزاده با اشاره به پاشنه‌آشیل دولت در دو سال باقی‌مانده گفت: دولت آنقدر بد چیده شده، که خودش پاشنه‌آشیل خودش است. این دولت دیگر توان درست کردن ندارد. بهتر است یا استعفا بدهند یا رئیسی دیگر کاندیدای انتخابات نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جعفرزاده معتقد است رئیسی نباید دیگر کاندیدای ریاست جمهوری شود و هاشمی طبا هم توصیه پذیر نبودن دولت را نقطه ضعفی برای کابینه می داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری که روز گذشته برای شرکت در اجلاس روز جهانی مساجد به قم سفر کرده بود، با علما و مراجع قم دیدار و گفت‌وگو کرد. آیات عظام سبحانی، نوری همدانی و مکارم شیرازی میزبان رئیس‌جمهور بودند. دراین دیدارها این مراجع تقلید در خصوص گرانی و تورم، مسکن، سفره مردم و ارزش پول ملی توصیه‌های مهمی به رئیس‌جمهور کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی با بیان اینکه حجاب در اولویت دولت است، گفت: فاصله‌ها میان مشی مجریان با مبانی مورد انتظار مردم، شهدا و رهبری ایجاد شده بود و حساسیتی که انتظار می‌رفت نبود، با هجوم رسانه‌های دشمن به مسائلی همانند حجاب وضعیت خاص شد و فضاسازی به سمتی رفت که نیروهای حزب‌الهی هم نمی‌توانستند نسبت به منکرات تذکر دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی در دیدار با مکارم شیرازی گفت: مهار تورم و مشاهده رشد اقتصادی در سفره مردم افق‌های روشنی دارد. امید است که باعث می‌شود کارها پیش برود و باید به مردم امید داد و ما هم همین کار را می‌کنیم. 6 میلیون نفر از افراد کم درآمد در این دولت بیمه سلامت شدند./ راوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با رئیس جمهور قیمت های ناپایدار کالاها، وابستگی به دلار و بی انصافی برخی از کسبه را از جمله عوامل گرانی برشمرد و تأکید کرد: باید وابستگی قیمت ها به دلار را از بین برد و هر چه اتکاء به دلار کمتر شود، آثار آن بر سفره مردم نمایان و سبب رضایت می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیات عظام تقلید مکارم شیرازی، نوری همدانی و سبحانی در دیدار با رئیس جمهور به بیان دغدغه های اقتصادی و معیشتی پرداختند.

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رئیس جمهور قیمت های ناپایدار کالاها، وابستگی به دلار و بی انصافی برخی از کسبه را از جمله عوامل گرانی برشمرد و تأکید کرد: باید وابستگی قیمت ها به دلار را از بین برد و هر چه اتکاء به دلار کمتر شود، آثار آن بر سفره مردم نمایان و سبب رضایت می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور اظهار داشت: اگر دولت با کسری بودجه 480 هزار میلیاردی، عقب ماندگی‌های شدید در زیر ساخت‌های کشور مواجه نبود، اثرات گشایش‌های انجام شده، خیلی زودتر به سفره‌های مردم می‌رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی، قیمت های ناپایدار کالاها، وابستگی به دلار و بی انصافی برخی از کسبه را از جمله عوامل گرانی برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی تورم و معیشت را از دغدغه های اصلی مردم بیان کرد و گفت: مردم می خواهند آثار فعالیت های دولت را در سفره شان ببینند.