یک‌شنبه 17 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما که به‌شدت در فضای مجازی فعال شده است، قبل‌تر عکسی از شام عروسی‌اش در سال 61 را منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مکارم شیرازی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از عوامل اصلی در معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از عوامل اصلی در معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه دانست و ابراز داشت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم بزرگداشت مادر سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی عصر شنبه 24 تیر 1402 با حضور سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) شهرک شهیدمحلاتی تهران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

آیت الله مکارم شیرازی فعالیت فرهنگی و معنوی را از جمله وظایف نیروی انتظامی دانسته و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر دستگیری سارقان و قاتلان، در مسائل فرهنگی نیز باید تأثیرگذار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: باید تا حد ممکن آسیب های اقتصادی کاهش یابد. متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد برجسته درس خارج حوزه علیمه قم بیان کرد: متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف نمایند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی باید با تدبیر به گونه ای برخورد کند که نه متهم به خشونت شود و نه آزادی مطلق را در پی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی به نخستین پیشهمایش بزرگداشت آیت‌الله سید عبدالله شیرازی آورده است: آیت‌الله سیدعبدالله شیرازی از موثران در نهضت انقلاب اسلامی و از مدافعان و مشوقان حضور رزمندگان در جبهه‌های دفاع از میهن اسلامی بود، چنین فعالیت‌های گسترده و تاثیرگذار را در کمتر دانشمندی می‌توان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی تأکید کردند: نباید دنبال بهانه جویی برای عدم رسیدگی به مشکلات مردم باشید بلکه باید به فکر این باشید که در پیشگاه خدا روسفید گردید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوگاندا خرداد ماه قانون «اقدام علیه همجنس‌گرایی 2023» را که به تصویب پارلمان این کشور رسیده بود، امضا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

الاغ خطاب کردن وزیر علوم رئیسی توسط رحیم پور ازغدی، بار دیگر این سخنران محافل اصولگرایی را در مرکز توجه قرار داد. عضو شورای انقلاب فرهنگی که سلسله توهین هایش به دولت ها، هر از گاهی او را در صدر اخبار قرار می دهد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی بعد از انقلاب و پس از 12 سال ممنوعیت، وزارت ارشاد تصمیم به چاپ رمان جدید آبی عشق و تجدید چاپ کتاب‌های قدیمی ر. اعتمادی گرفت، شرط گذاشت کتاب‌ها با اسم کوچک دیگری چاپ شود. رجب‌علی رمان‌هایش را به‌مدت دو سال با نام مهدی اعتمادی به چاپ رساند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی به مشکلات مستاجران و افزایش اجاره بها اشاره کرد و گفت: متاسفانه مستاجرها در چنگال مالک های بی انصاف گرفتار شده اند که بدون اینکه هیچ گونه تغییر و تحولی در ملک ایجاد کرده باشند، رهن و اجاره های خود را مرتب افزایش می دهند که باید برای آن فکر اساسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم شیرازی رسیدگی به محرومان و حل گرفتاری های آنان را مهم معرفی کرد و گفت: ما باید مدافع محرومان باشیم و در جهت حل مشکلات آنان بکوشیم و این هم نباید به صورت موضعی باشد.