سه‌شنبه 12 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه فرارو

حجت الاسلام «سید روح الله حسینی» گفت: در شهر‌های بزرگ از جمله تهران با وجود این همه پزشک و متخصص خانم عملا با کمبود کادر درمان خانم و اضطرار حضور مردان مواجه نیستیم، حضور کادر درمان آقا جایز نیست. وقتی درجا‌هایی مثل تهران به راحتی می‌توان تیم زنانه برای اتاق عمل زنان و زایمان درنظر گرفت، بیمارستان‌ها به لحاظ شرعی ملزم به انجام این کار هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بررسی گزارش مرکز آمار ایران درباره وضعیت اجتماعی و فرهنگی در سال گذشته نشان می‌دهد طی بازه مورد بررسی، حدود 1392 نوزاد، از مادران زیر 15 سال به دنیا آمده‌اند بررسی گزارش مرکز آمار ایران درباره وضعیت اجتماعی و فرهنگی در سال گذشته نشان می‌دهد طی بازه مورد بررسی، حدود 1392 نوزاد، از مادران زیر 15 سال به دنیا آمده‌اند ، سال گذشته حدود هزار و 392 نوزاد، از مادران زیر 15 سال به دنیا آمده‌اند؛...

وب‌گاه گسترش

هر اتفاق مربوط و غیرمربوطی، در قیمت کالاها در ایران اثرگذار است. این گزارش به هرج و مرج قیمت ها و افزایش روبه روز آنها می پردازد. یک روز قبل از حمله حماس به رژیم صهیونیستی، رفتم لاستیک ماشین بخرم فروشنده یک میلیون و 200 هزار تومان قیمت داد، موجودی حسابم کم بود و نتوانستم خرید کنم. عصراقتصاد: روز بعد برای خرید لاستیک، پیش همان فروشنده رفتم اما یک میلیون و 500 هزار تومان قیمت داد، گفتم...

وب‌گاه عصر ایران

حضور آقای پناهیان در حکم غصب است و من به عنوان متولی وقتی راضی نباشم حضور ایشان درست نیست. مراجع تقلید مثل آیات عظام عظام صافی، شبیری زنجانی، مکارم شیرازی، مظاهری، گرامی و دیگران نوشتند شما (اشرفی) متولی شرعی هستید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرجع تقلید شیعیان برای اختصاص یک سوم سهم امام (علیه السلام) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرجع تقلید شیعیان برای اختصاص یک سوم سهم امام (علیه السلام) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین موافقت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مرجع تقلید شیعیان برای اختصاص یک سوم سهم امام (علیه السلام) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین موافقت کردند.

خبرگزاری تسنیم

قهر و دعوای بین زن و شوهر تا حد امکان باید از راه‌های عاطفی حل شود و خداوند دستور داده که داوران آشتی‌دهنده بین زن و شوهر، افرادی از خویشاوندان آنها باشند تا بتوانند عواطف آنها را در مسیر اصلاح تحریک کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور پیامی به دنبال حوادث فلسطین تاکید کرد: عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آن‌ها مصرف نمایند. در متن بیانیه این مرجع تقلید در پی وقایع اخیر فلسطین، آمده است: عملیات خیره کننده و بی‌سابقه رزمندگان و جوانان فلسطینی، ضربه سخت و جبران ناپذیری بر رژیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله مکارم شیرازی در بیانیه‌ای اعلام کرد مقلدان می‌توانند یک سوم سهم امام را به فلسطین بدهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: عملیات خیره کننده و بی سابقه رزمندگان و جوانان فلسطینی، آبروی این رژیم پوشالی را چنان از بین برد که هرگز اعاده نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی تاکید کرد: عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنها مصرف نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی به دنبال حوادث فلسطین تاکید کرد: عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنها مصرف نمایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پیش از فیضیه، مسجد اعظم در جوار حرم حضرت معصومه (س) مکانی برای دروس خارج مراجع و برخی دیگر از مشاهیر حوزه سنتی است و این دو مکان در کنار مدرسه دارالشفا، مدرسه خان (که به نام مدرسه آیت بروجردی نیز شناخته می‌شود) و مدرسه آیت گلپایگانی گرانیگاه حوزه سنتی قم تلقی می‌شود.