پنج‌شنبه 14 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه مشرق نیوز

6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: عملیات خیره کننده و بی سابقه رزمندگان و جوانان فلسطینی، آبروی این رژیم پوشالی را چنان از بین برد که هرگز اعاده نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی تاکید کرد: عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنها مصرف نمایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی به دنبال حوادث فلسطین تاکید کرد: عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنها مصرف نمایند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پیش از فیضیه، مسجد اعظم در جوار حرم حضرت معصومه (س) مکانی برای دروس خارج مراجع و برخی دیگر از مشاهیر حوزه سنتی است و این دو مکان در کنار مدرسه دارالشفا، مدرسه خان (که به نام مدرسه آیت بروجردی نیز شناخته می‌شود) و مدرسه آیت گلپایگانی گرانیگاه حوزه سنتی قم تلقی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

امروزه از نظر پزشکی امکانات آزمایشگاهی و تجهیزاتی نظیر سونوگرافی وجود دارد که در کوتاهترین زمان می‌توان بطور قطع، یقین حاصل نمود که زنی در اثر همبستری و نزدیکی باردارشده، یا خیر؟ حال با چنین فرضی، آیا مدت عده طلاق همان است که قبلاً در احکام آورده شده، یا قابل تغییر است؟

وب‌گاه فرارو

عده در واقع حریم زوجیت است و فلسفه و حکمت آن منحصر به انعقاد نطفه نیست؛ به همین دلیل اگر مرد سال‌ها از زن خود جدا زندگی کند، یا در مسافرت باشد، بعد از طلاق، عده بر زن مدخوله غیر یائسه واجب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان عده برای زنان در ازدواج موقت و دائم با هم تفاوت دارد. میزان عده برای زنان در ازدواج موقت و دائم با هم تفاوت دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عده تنها مربوط به بارداری نیست، بلکه در واقع حریم زوجیت است؛ لذا اگر زنی چند سال از شوهرش دور باشد سپس او را طلاق دهد، باید عده نگه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: عده تنها مربوط به بارداری نیست، بلکه در واقع حریم زوجیت است؛ لذا اگر زنی چند سال از شوهرش دور باشد سپس او را طلاق دهد، باید عده نگه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حضرت آقای اعرافی! اگر کسی فرمایشات شما را، و عملکرد مدیریت را هم ملاحظه بکند، قطعا هماهنگی نمی‌بیند. وعده‌ها بسیار است؛ اما عمل آن کو؟ بیایید برای یک بار هم که شده، در جمع اساتید، حاضر بشوید. اینها استاد این حوزه هستند یا نه؟

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: آیت الله مکارم شیرازی گفت: امروزه دشمن تلاش دارد با نفوذ خود، افکار خود را در جامعه اعمال نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از رموز محبوبیت پیامبر اسلام (ص) محاسن اخلاقی آن حضرت بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: در عصر ظهور و در نظام سیاسی مهدویت تکثر سیاسی در مواردی امتناع و در موارد بسیاری امکان می‌یابد. مورد امتناع آن در اصل امامت و رهبری حضرت حجت (ع) و نیز در امکان حضور مشرکین و یا اهل کتاب درمناصب اساسی نظام است. اما در اصل وجود اهل کتاب و مشرکین و به خصوص اهل کتاب کمتر می‌توان تردید نمود.