پنج‌شنبه 14 تیر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحم اجاره‌ای در ایران پررونق شده است. 200 تا 400 میلیون تومان هزینه اجاره رحم و پنج تا 10 میلیون هم دستمزد واسطه‌ها می‌شود. از شهرهای مختلف همدیگر را پیدا می‌کنند و با یک قرارداد، راهی دفترخانه می‌شوند تا طرفین نتوانند در طول مدت بارداری از توافق خارج شوند. رحم اجاره‌ای در ایران پررونق شده است. 200 تا 400 میلیون تومان هزینه اجاره رحم و پنج تا 10 میلیون هم دستمزد واسطه‌ها می‌شود. از...

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله صلواتی شخصیت علمی و اخلاقی در محضر عالمان و فقهاء بنام در اراک و قم پرورش یافته و وجود او در حوزه قم خصوصاً درجمع شاگردان و علاقه‌مندان منشأ خیر و برکت بود.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «مردانه به میدان بیایید» سخنان و خاطرات حاج اسماعیل دولابی به روایت حجت الاسلام جبیب الله فرحزاد است که توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مرعشی از وقت خودش، از زندگی خودش، از عمر خودش می‌زد برای مردم. او تا آخر عمر هیچوقت مستطیع نشد و به حج نرفت. آیت‌الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی، زاده 31 تیرماه 1276 در نجف اشرف بود. آیت الله مرعشی نجفی از سادات مرعشی است که پس از سی و سه واسطه به امام سجاد (ع) می‌رسد. پدر وی، سید محمود مرعشی بود. به گزارش مبلغ، این عالم وارسته، از شاگردان آیت الله شیخ عبدالکریم حائری یزدی و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خطیب در پاسخ به این سؤال که آیا وزات اطلاعات برنامه‌ای برای ایجاد انگیزه برای مشارکت مردمی دارد، عنوان کرد: اگر بنده امروز اینجا هستم برای همین روشنگری‌ها و تبیین‌هاست تا مردم به نقش خودشان در این زمینه آگاه‌تر شوند و همچنین بتوانیم با استفاده از این تریبون از اقدامات مردم عزیزمان تقدیر کنیم. مردم می‌توانند همانند گذشته، هم در بحث ستاد خبری و هم در بخشی که در سایت وزارت اطلاعات هست...

وب‌گاه مشرق نیوز

باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا (ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل مالی از رسوم مردم لرستان است. بر اساس این رسم که به سنت‌های دیرینه مردم خرم‌آباد باز می‌گردد، در مواقع از دست دادن عزیزی، عزاداران بر سر و بدنشان گل می‌مالند. این آیین در روز عاشورا هم انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در لایحه حجاب و عفاف پیش‌بینی شده که کاشت ناخن و مژه از این به بعد ممنوع است؛ اما مردم و همچنین آرایشگران درباره چنین قانونی چه می‌گویند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یک آرایشگر به خبرآنلاین می‌گوید: «متاسفانه هیچ حمایتی از صنف ما نشده ما در تنگنای شدیدی قرار داریم با هزینه‌های بالا و سرسام‌آور کرایه‌ها و مواد آرایشی، می‌خواهیم از عهده مسایل معیشتی و اقتصادی خود برآییم مسولان باید شرایط کنونی آرایشگران زنانه را در نظر بگیرند.»

خبرگزاری تسنیم

به اعتقاد اکثر مراجع تقلید، گریه با صدا و عمدی برای امور دنیوی نماز را باطل می‌کند. اما مراجع درباره اشک ریختن بر امام حسین (ع) نظرات گوناگونی دارند.

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر گفت: کربلا امکان بزرگ قصه سازی را برای ما فراهم کرده است. فقط باید دید چه طور با دید داستانی به قیام عاشورا، کربلا و خطبه خوانی حضرت زینب (س) نگاه کنیم؟

خبرگزاری مهر

شهید محمدعلی رجایی بارها پشت سر کشمیری نماز خوانده بود و میزان باورپذیری رفتار این‌نفوذی منافقین در حدی بود که به‌راحتی در نخست‌وزیری و ریاست‌جمهوری رفت‌وآمد می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: مبلغ / دکتر مسعود امامی میگوید گویا تصور دولتمردان و قانون‌گذاران این گونه است که حد و مرزی برای قدردانی از ایثارگران و خانواده‌های آنها وجود ندارد و نظام هر قدر به آنها خدمت رسانی کند باز هم مدیون آنها است. در حالی که از منظر فقهی، وضع امتیازات برای ایثارگران فقط در قالب جبران خسارت برای ایثارگر و خانواده او یا دستمزد دوران نبرد و اسارت و متناسب با آن دو، قابل دفاع است و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت به همراه تعدادی از معاونان وارد خراسان شمالی شدند.

خبرگزاری مهر

در قم مجدداً با نام مستعار و با ظاهری دیگر، اتاقی اجاره کرد و مشغول فعالیت شد و با گروه‌های مبارز مسلمان به برقراری ارتباط پرداخت و برای آنها پول و اسلحه و مهمات و امکانات فراهم کرد.