پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی

وب‌گاه مشرق نیوز

میان بیانیه‌های خاص و در پرده اصلاح‌طلبان و آن رک‌گویی عبدالحمید از اندرونی مسجد مکی، رابطه‌ای خاص وجود دارد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: هشدار می دهم که اگر محاصره و جنایت علیه فلسطینیان متوقف نشود قطعا سیلی مجدد و سخت از مقاومت خواهند خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: این روزها، روزهای محمدرضا باهنر است. مردی که هرگاه نزدیک انتخابات می‌شویم در قامت یکی از بزرگان اصولگرا از راه می‌رسد و ضمن بررسی لیست‌ها و آدم‌ها، سازهای لازم برای پیروزی اصولگرایان را کوک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جبهه اصلاحات تاکید دارد؛ به نظر می‌رسد برخلاف 4 دهه قبل در دهه پنجم انقلاب دیگر توسعه مشارکت از سبد مطالبات نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مولفه‌های تقویت‌کننده مشروعیت نظام، خارج شده و عملاً رسانه‌های عمومی و به ویژه رسانه ملی خود را موظف می‌داند که تنها برای این 5 میلیون طرفداران وضع موجود تولید محتوا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی کروبی در بیمارستان بستری شد آخرین وضعیت مهدی کروبی در بیمارستان از زبان پسرش منتشر شد درحالی که برخی خبرها حکایت از ابتلای مهدی کروبی به کرونا داشت، روزنامه جمهوری اسلامی روایتی دیگر از علت بستری شدن رئیس مجلس ششم در بیمارستان داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسیح علینژاد نیز چندبار هم در سال 2023 و هم سال‌های گذشته نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شده بود که در نهایت به او تعلق نگرفته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس امیری فر، از دولتمردان دولت های نهم و دهم و از مخالفان امروز احمدی نژاد، می گوید: احمدی نژاد مانند دوره های قبل برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه دارد و در واقع به دنبال این مسئله است که به نوعی حضور پیدا کند که البته این بار هم مثل گذشته ردصلاحیت خواهد شد و نظام، ایشان را تایید نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن بخشی از مطلب خود درباره همسر روسای جمهور ایران را به مرور فعالیت های همسر محمود احمدی نژاد اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آملی لاریجانی این روزها در کرسی ریاست مجمع تشخیص با زبانی صریحتر از قبل و بدون تعارف هرگونه نقد به عملکرد این نهاد سیاسی را پاسخ می دهد و ابایی ندارد که تا پای افشاگری هم پیش برود. آیا آیت الله قدرت کمرنگ شده مجمع تشخیص در پساهاشمی را احیا می کند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان، یادگار امام در تماسی تلفنی جویای احوال وی شد. در پی بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان، یادگار امام در تماسی تلفنی جویای احوال وی شد. وی در این تماس تلفنی، سلامتی و شفای کروبی را از خداوند مسألت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهدی کروبی به دلیل آسیب دیدگی ستون فقرات مجدداً در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی کروبی در بیمارستان بستری شد مهدی کروبی در بیمارستان بستری شد مهدی کروبی به علت نارسایی ریه در بیمارستان بستری شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی به بررسی عملکرد و مواضع همسران رؤسای‌جمهور ایران و حاشیههایی که جمیله علمالهدی برای سید ابراهیم رئیسی درپی داشته است، پرداخته است

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: در بین زنان رؤسای جمهور تاریخ ایران بدون شک نام عاتقه صدیقی، همسر محمدعلی رجایی را می‌توان به‌عنوان سیاسی‌ترین همسر رئیس‌جمهور دانست که در مقاطعی از تاریخ جمهوری اسلامی پست سیاسی هم داشته است.