پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس شورای شهر تهران با گرامیداشت 9 دی، روز بصیرت گفت: در حماسه 9 دی ما توانستیم جلوی بدعت‌های غیرقانونی در انتخابات را بگیریم که شخص، جای قانون نظرات خود را تحمیل کند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت آب در تهران، عدم پاسخگویی معاون شهردار به تماس‌های عضو شورا، واگذاری تعیین نرخ تاکسی‌های اینترنتی و... پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همین اخلاق منافقین باعث شد تا موسوی لجوج، چون منتظری به دام گروهک‌ها افتاده و تا هم‌راستایی با جنایتکارانی، چون ترامپ نیز پیش برود، 9 دی را باید از منظر اخلاق منافقین دوباره بررسی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: رای دادن مسئله‌ای حاکمیتی است و اما بعد آن برای حل مشکلات باید مطالبه‌گری داشت اما مطالبه‌گری بلد نیستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: اکبرزاده گفت: در دولت جمهوری اسلامی اشکالاتی وجود دارد، اما آیا اگر کسی رای ندهد دلار پایین می‌آید یا مرغ ارزان می‌شود؟ خیر ربطی ندارد چراکه رای دادن مسئله‌ای حاکمیتی است

خبرگزاری تسنیم

با مشاهده‌ی حوادث بعد از انتخابات سال 1388 می‌بینیم که بعد از مشارکت گسترده‌ی مردم در فضای انتخاباتی وقایعی صورت گرفت که به‌تعبیر مقام معظم رهبری، کشور به لبه‌ی پرتگاه برده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فتنه‌گران راست می‌گفتند، انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود!

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی می‌گوید: اصلاح‌طلبان هیچ زمان انتخابات را تحریم نکردند؛ یعنی هیچ‌گاه اطلاعیه‌ای برای تحریم ندادند. حتی در دوره‌هایی که فضا خیلی محدود بود مثل مجلس نهم، آقای خاتمی به دماوند رفتند و رای دادند تا با این کار نشان بدهند که موافق تحریم نیستند. فعلا هم چنین چیزی نداشته‌ایم و این که لیست ندهیم، به معنای تحریم نیست بلکه تعداد نامزدها به قدر کافی نیست تا امکان لیست دادن باشد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بنا بر گفته مراجع بزرگ ما هرگونه اضرار و تضعیف این نظام حرام است، بیان کرد: همه ما باید در پای صندوق‌های رای شرکت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارتش بیانیه‌ای جدید صادر کرد که به نقل از ایسنا میخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: قانون اساسی ما اعتقادی و بر اساس توحید است در اصل دوم قانون اساسی جملهلا اله الا اللهو سپس بحث امامت، معاد و استمرار اجتهاد را تصریح می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار شریف در واکنش به شهادت سید رضی موسوی تصریح کرد: این اقدام کور دشمن رژیم صهیونیستی را یک عملیات آفندی روبه جلو نمی دانیم، بلکه آن را یک فرافکنی ناشی از تحقیر این رژیم می‌دانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: یک استاد تاریخ در یادداشتی نوشت: مستند «احمد» به روایت مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی هم پرداخته که هر دو آنها ممنوع‌التصویر هستند و مهدی کروبی که در حصر خانگی هم هست اما برخی چهره‌های دیگر در زمان ساخت مستند «احمد» در دسترس نبودند

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: مصطفی تاجزاده در متنی که در کانال تلگرامی خود و در واکنش به سخنرانی اخیر رهبر انقلاب منتشر کرده، از اصلاح‌طلبان خواسته که در انتخابات مجلس شرکت نکنند.