پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی

وب‌گاه مشرق نیوز

انتقاد حزب کارگزاران سازندگی از رادیکالیسم جبهه اصلاحات با واکنش تند اتحاد ملتی‌ها مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم::

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویر جدید از میرحسین موسوی در فضای مجازی منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل کارگزاران: توسعه هدفی نیست که یک حزب به تنهایی بتواند عهده‌دار آن باشد و باید یک خواسته و هدف ملی بشود و همه این را به عنوان یک مطالبه ملی دنبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین آیین ضیافت فاطمی شفت حضور یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی سال 88 ناگهان پچ‌پچی در گرفت که کروبی نامزد انتخابات با ساسی مانکن دیدار کرده و عکس یادگاری گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد زیدآبادی نوشت: دیدار انتخاباتی سید ابراهیم رییسی با تتلو جنجال‌برانگیز شد، برخی برای توجیه ماجرا، داستان حضور ساسی در برنامه دیدار هنرمندان حامی کروبی با وی را پیش کشیدند. این دو ماجرا، اما جز همان وجه اشتراک اندکی که بتوان بین ساسی و تتلو قائل شد، شباهت دیگری با هم نداشت. اگر تتلو در یک دیدار عمومی در جمع حامیان آقای رییسی حضور پیدا می‌کرد، به نظرم جای کمترین ایراد و انتقادی نداشت. احمد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد زیدآبادی در یادداشتی به نقل خاطره دیدار ساسی مانکن در سال88 با مهدی کروبی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاردار اسبق ایران در جمهوری آذربایجان با افشای جزئیاتی مهم و تکان دهنده از سوآپ نفتی آذربایجان و نقش محصولی و احمدی نژاد در این معامله نفتی، به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: 90 درصد ثروت محصولی از طریق سوآپ نفتی بدست آمده که برای اثبات این قضیه کافی است گردش مالی محصولی قبل و بعد از ورود به سوآپ نفتی را مدنظر قرار بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد زیدآبادی در یادداشتی در اعتماد نوشت: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 از شیخ مهدی کروبی حمایت می‌کردم. در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی، ناگهان پچ‌پچی در گرفت که چه نشسته‌اید؟ کاندیدای‌تان با ساسی مانکن دیدار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی گفت: در جنگ غزه دو اتفاق مهم رخ داد یکی از تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی مبنی بر ناامن‌سازی منطقه و مشخص شدن نقش سازنده ایران و دیگری پرده‌برداری از چهره زشت و کریه آمریکا در جهان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید میرزاده رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی نخست وزیر در دوره میرحسین موسوی در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی به مقایسه تخصیص ارز در آن دوران و سالهای اخیر پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهردار اسبق اردبیل به خبرآنلاین می‌گوید: به نظر بنده شخصیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی محصولی در کنار احمدی‌نژاد شکل گرفت و این شخصیت جریانی تحت عنوان جبهه پایداری راه انداخته است. در مجموع احمدی‌نژاد اسپانسر جبهه پایداری و محصولی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمید میرزاده رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی نخست وزیر در دوره میرحسین موسوی به مقایسه تخصیص ارز در آن دوران و سالهای اخیر پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: ارتباط امیرحسین تتلو در عرصه سیاسی به یک یا دو مورد خاص محدود نمی‌شود. اساسا تتلو از هر حوزه‌ای استفاده می‌کرد تا نام خود را بیشتر بر سر زبان‌ها بیندازد.

وب‌گاه الف