پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی

وب‌گاه مشرق نیوز

اعتدالی‌ها می‌کوشند تا از حسن روحانی به‌عنوان جانشینان هاشمی رفسنجانی سخن به میان بیاورند؛ آیا رئیس دولت تدبیر شبیه هاشمی در عرصه سیاست است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «روزی برای شنیدن اعتراض یا تمجید؟» مروری بر حضور روسای جمهور در دانشگاه‌ها در سه دهه اخیر به مناسبت روز دانشجو داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طاهری کیا، عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و علوم اجتماعی فرهنگ خلسه را عاملی بسیار مهم می داند که اجازه نداده ایرانیان به خلق امر نو بیندیشند و از این رو به جای اندیشه در باره آینده، همواره در گذشته سیر کرده اند. از نظر او این فرهنگ اجازه نداده تا زمان مشروطه ایرانیان به غیر از اندکی در فلسفه در علوم دیگر انباشت و تراکم علمی داشته باشند. از این رو تا زمان مشروطه ایرانیت فاقد...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، نماینده ادوار مجلس و عضو مجمع تشخیص با حضور در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین به مباحث مهمی پیرامون مشارکت در انتخابات، رویکرد شورای نگهبان، پرونده FATF در مجمع تشخیص، حضور اصلاح طلبان در انتخابات و... پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: محمود احمدی‌نژاد همان نام است که حتی اگر نباشد بازهم خبرساز است! یک روز برای رفتن به سفر در فردودگاه تحصن می‌کند، پس از بازگشت از سفر، سکوت می‌کند یا اینکه به نحوی رفتار می‌کند که تصمیم و برنامه‌اش برای انتخابات مجلس دوازدهم پنهان بماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نگرانی از جایگزینی خیابان به‌جای احزاب سیاسی در دیدگاه برخی اصلاح‌طلبان، از نگرانی‌های جدی حزب کارگزاران در کنگره آخر است!

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از راه افتادن طوفان الاقصی در مناطق اشغالی و افتادن بادهای موافق زیر پرچم مقاومت فلسطینی، برخی از اصلاح‌طلبان از گرفتن موضع صریح علیه رژیم صهیونیستی سرباز زدند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه هم‌میهن در نوشته‌ای به قلم احمد زیدآبادی خاطر نشان کرد: «تشکل‌ها و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در محکوم کردن و تقبیحِ شدیداللحن حملات هوایی ارتش اسرائیل به مراکز غیرنظامی و ساختار‌های زیربنایی دولت خودخوانده حماس در نوارغزه با رقبای اصولگرای خود همراه شده‌اند و در حمایت از تشکیلات حماس چیزی از آنان کم نمی‌گذارند. در بیانیه‌های احزاب اصلاح‌طلب...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ضمن محکوم کردن اسرائیل و حمایت از حماس، موضع خاصی در مورد چگونگی مواجهه جمهوری اسلامی با جنگ غزه مطرح نکرده‌اند...

وب‌گاه مشرق نیوز

در شبی که هاشمی رفسنجانی در کیش به سرمی‌برد، اکانت توییتری‌اش نوشت که دنیای فردا دینای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها مدتی بعد نامه آمریکا به سازمان ملل علیه برنامه موشکی ایران فاش شد!

وب‌گاه مشرق نیوز

تاج‌زاده در طی گذراندن دوران محکومیت خود در زندان در حال طراحی سازمان‌دهی جدید در میان اصلاح‌طلبان به‌ویژه برنامه ریزی برای طیف جوان‌تر این جریان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بخش هایی از بیانیه مهدی کروبی در محکومیت حملات اخیر اسرائیل و محاصره مردم غزه آمده است: فراموش نکنیم تقابل با ظلم، تعدی و جنایت به هدف برقراری عدالت، مساوات و برابری در هر نقطه از زمین با رعایت اصول انسانی و اخلاقی وظیفه‌ای‌ست همگانی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غزه، بزرگترین زندان رو باز جهان از سوی رژیمی که وی سیاست‌اش را از بدو تآسیس تاکنون مبتنی بر تجاوزگری، اشغالگری، سرکوبگری، زمین‌خواری و توسعه شهرک‌سازی در مناطق اشغالی خوانده، محکوم کرده است. بیانیه مهدی کروبی در محکومیت حملات اخیر اسرائیل و محاصره مردم غزه منتشر شد در بیانیه مهدی کروبی ه آمده است: کیست که نداند مجازات جمعی دو میلیون انسان بی‌گناه جنایت جنگی است؟ کیست که نداند مسدود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جامعتین، ائتلاف بزرگ اصولگرایان، جبهه مردمی نیروهای انقلاب، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت و... تشکلهایی هستند که طی سال‌های پس از انقلاب و پس از آنکه عرصه سیاسی کشور به دو بال چپ و راست تقسیم شد، در راستای هماهنگ‌سازی جناح راست و پس از آن اصولگرایان شکل گرفته و فعالیت کردند.