پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

میرحسین موسوی

میرحسین موسوی

خبرگزاری تسنیم

انسدادی که جناب سروش و امثال تاج‌زاده اسیرش شده‌اند، محصول عدم اتکا به تجربه‌ی سیاست و نتیجه‌ی قدم گذاشتن در مسیری است که بیشتر جنبه‌ی فانتزی و قدرت‌طلبانه و خروج از چارچوب سیاست داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی حزب اعتماد ملی خطاب به الله کرم گفت: اگر کسی توان جذب افکار عمومی را ندارد، چرا به دیگران لگد می‌زند؟ خودتان می‌گویید در ادوار مختلف هر موقع اصلاح‌طلبان آمدند، رای بالا آوردند. دو سال پیش تمام امکانات را برای رای‌آوری آقای رئیسی بسیج کردید اما باز هم تعداد آرای او به هیچ کدام از اصلاح‌طلبان نرسید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه درباره طیف تندرو و تحریمی در جبهه اصلاحات (طیف زیر نظر حزب اتحاد ملت و آذر منصوری) نوشت: مسئله امروز در واقع فرار کردن و پشت یک رادیکالیسم پنهان شدن و مسئولیت نپذیرفتن اصلاح‌طلبان است که می‌گویند ما الان شرایط را مستعد نمی‌دانیم که در انتخابات شرکت کنیم. در صورتی که اصلاح‌طلب‌ها بالاترین سال‌های حضور در قدرت را داشته‌اند، اما طوری صحبت...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه شرق، رفتار رادیکالی و اپوزیسیون‌نمایی جبهه اصلاحات را زیر سؤال برد.

خبرگزاری تسنیم

بیانیه 110 نفره اصلاح‌طلبان که در میان آنها از چهره های قدیمی این جریان تا روزنامه‌نگارها و اساتید دانشگاهی حضور دارند، نوعی خروش برای خروج خاتمی از حصر تحریم‌کنندگان انتخابات و بازگشت به کنشگری مستقلانه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون دولت روحانی گفت: اصلاح‌طلبی در معرض 2 تهدید جدی است. هم تهدید رسانه‌ای و هم تهدید سیاسی. هم از طرف براندازان در معرض این تهدید است و هم ازسوی انحصارطلبانی که جز به خودشان حاضر نیستند به کسی میدان فعالیت دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هزاران نفر در صفی روبه‌روی کانون توحید ایستاده بودند و منتظر دریافت پرسشنامه و برگه درخواست برای عضویت در حزب تازه‌تاسیس «جمهوری اسلامی» بودند؛ جمعیتی که در همان زمان بنابر تخمین روزنامهها تا 80 هزار نفر عنوان شدند و البته آیتالله علی خامنه‌ای در اولین مصاحبه مؤسسان این حزب در 3 اسفند 1357 طی دو روز تعداد «داوطلبان عضویت در حزب جمهوری اسلامی» را 10 هزار نفر اعلام کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افشاگری عضو کارگزاران: در میان رادیکال‌ها فرصت‌طلبانی هستند که امکان ندارد، منافع خود از سفره نظام را رها کنند و ترجیح می‌دهند از ویلاهای‌های خود در شمال مبارزه کنند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرهاد فخرالدینی خبرنگار هم‌میهن در گزارشی به اتهام پراکنی های حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان به سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی و اصلاح‌طلبان پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین شریعتمداری هرازگاهی جمله‌هایی را درباره رقبای سیاسی خود بیان می‌کند که از دل این جمله‌ها، ادعایی بزرگ و مهم درباره اصلاح‌طلبان و چهره‌های شاخص آنها به چشم می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر خاتمی در دولت اصلاحات گفته که رفع حصر موسوی و کروبی باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: روحانی 3 دوره عضو خبرگان بوده است، ردش کردند من مطمئنم آقای روحانی را به دلایل سیاسی رد کردند. کسی که خبرگان بوده است اصل بر بقای صلاحیت او است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبور از افق دوران انقلاب و حتی افق دوران جنگ یک عبور همگانی نیست. عبورکنندگان رویاروی خود مدعیان تداوم و بازگشت را دارند. نمی‌توان به سادگی آنها را نادیده گرفت. عبور رادیکال و چشم بسته، به معنای ورود در یک میدان تنازع پردامنه است. ضمن آنکه عبور کنندگان اگر طالب حذف و طرد تام دیگران باشند، از خود عبور خواهند کرد و مشابه اصحاب تداوم خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: مساله حصر اگر رفع شود نشانه مهمی برای مهربان شدن دلها و زمینه ای برای فعال شدن مردم خواهد بود.