شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 25 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

با ابلاغ سازمان ورزش شهرداری تهران، امکان فعالیت سالن‌های ورزشی در ساختمان‌های مسکونی فراهم می‌شود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو از آغاز کارآزمایی بالینی واکسن تولید مشترک بین ایران و کوبا بر روی خردسالان و نوجوانان در کشور کوبا خبر داد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به شرایط پیچیده تامین دارو گفت: مبنای قضاوت عادلانه باید براساس شرایط و مشکلات عدیده مستقیم و غیرمستقیم ناشی از تحریم و شیوع کرونا باشد، اظهار نظرهای شخصی و مغرضانه درمورد تامین دارو باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر پایتخت با تصویب یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در خصوص املاک موقوفه، مخالفت کردند.

معاون میراث فرهنگی استان تهران گفت: در حریم برج طغرل گودبرداری صورت نگرفته است. در شهر ری و به ویژه اطراف برج طغرل عمق لایه‌های باستانی از حدود دو متر و هفتاد سانتیمتر شروع می‌شود. بر همین اساس آن سطحی که برای احداث بوستان کار شده در حد آواربرداری اولیه بوده است. یعنی گودبرداری نشده که منجر به تخریب آثار معماری باستانی بشود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از انحراف یک دستگاه موتورسیکلت در محور بزرگراه امام علی (ع) و برخوردش با گاردریل‌های میانی این بزرگراه خبر داد.

با حضور به موقع کارکنان گشتی منطقه 25 پلیس راهور فاتب خطر در محدوده زین الدین برطرف شد.

با آبگرفتگی بزرگراه امام علی (ع) پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حاضر شد.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز سه‌شنبه بیست و پنجم خرداد ماه 1400 سنگین گزارش شده است.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: اینکه شیوه اعمال محدودیت‌ها باید به چه صورتی باشد، زمان انجام محدودیت سفر چگونه باشد یا اینکه چه روش‌هایی برای جلوگیری از دور زدن محدودیت‌ها باید در پیش گرفته شود همگی جزو پرسش‌هایی است که ستاد ملی مقابله با کرونا باید به آن پاسخ بدهد.

برای دستبرد زدن به خودرو فقط به لحظه‌ای غفلت نیاز است. چون یک سارق حرفه‌ای به چشم بر هم زدنی می‌تواند از کمین بیرون بیاید و نیتش را عملی کند. از همین رو شهروندان گریزی از هشیاری به خرج دادن ندارند تا مجال لحظه طلایی را از سارق چرب دست بگیرند.

سرپرست معاونت‌های برنامه‌ریزی و پشتیبانی و تحقیقات و فناوری موسسه رازی گفت: اولین شرط برای داوطلبان ما این است که در محدوده سنی 18 تا 70 سال قرار داشته باشند و دچار بیماری‌های زمینه‌ای نباشند البته از بین بیماران زمینه‌ای افرادی که فشار خون و دیابت کنترل شده دارند، می‌توانند در این مطالعه شرکت کنند، همچنین داوطلبان باید سابقه ابتلا به کووید نداشته باشند، دارو‌های ضعف سیستم ایمنی مصرف...

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل پایین آمدن سطح آموزش و پرورش پیشنهاد ما آموزش حضوری مدارس کم جمعیت است.

عضو سابق شورای شهر تهران نسبت به هزینه‌های مدیریت شهری فعلی شهر انتقاد کرد.