یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید مطمئن شویم که برنامه‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان، توانایی تربیت معلمان توانمند و مسئولیت پذیر را خواهندداشت.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس موفق شدند، یک سارق لوازم خودرو را شناسایی و دستگیر کنند، گفت: متهم به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.

هوای شهر‌های اصفهان، اهواز، تهران و کرج امروز یکشنبه به ترتیب با شاخص‌های 101، 108، 137 و 144 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت کاروان‌های نیکوکاری از دهه کرامت آغاز می‌شود.

انعکاس وسیع خبر قتل کارگردان 47 ساله سینمای ایران، با واکنش‌های متفاوتی از سوی افکار عمومی و کاربران فضای مجازی همراه بود و قتل فجیع "بابک خرمدین" به دست پدر و مادرش جامعه را در بهت، حیرت و ترس فرو برد. سردار " محمد قنبری " رئیس پلیس آگاهی کشور در این باره می‌گوید...

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 23 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو درباره ایجاد وقفه در واکسیناسیون سالمندان گفت: محموله جدید چند میلیونی واکسن در راه است. اما همانطور که از ابتدا اعلام کرده بودیم، بحث مان استفاده از ظرفیت های تولید داخل است. ان شاءلله در طول این هفته اولین محموله میلیونی تولید داخل را خواهیم داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش 10.5 درصدی موارد بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در هفته گذشته خبر داد.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جلسه شورای عالی کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: باید تلاش برای زدودن ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی در یونسکو مضاعف شود و به هویت‌های فرهنگی اسلامی کشورمان توجه بیشتری معطوف گردد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برج آزادی در آستانه 50 سالگی قرار دارد، گفت:‌مقدمات خواهرخواندگی این برج با برج ایفل فراهم شده است.

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از امروز آغاز می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در صفحه اینستاگرام خود به چند پرسش کلیدی در مورد کرونا پاسخ داد.

رییس سازمان غذا و دارو به تشریح آخرین وضعیت ارایه مجوز برای تزریق عمومی دو واکسن ایرانی کرونا پرداخت.

شرکت بهره برداری مترو به دلیل نقص فنی قطار در خط یک متروی تهران از مردم عذرخواهی کرد.

رئیس شورای شهر تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت ورشد مدیریت شهری دردوره ششم را فراهم بیاورند.

سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در اطلاعیه‌ای شرایط حضور در آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی را اعلام کرد.