شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

وزیر آموزش و پرورش گفت: در صورت تصویب شورای حقوق و دستمزد و هیأت دولت، «فوق العاده ویژه معلمان» اعمال و به معلمان تعلق خواهد گرفت.

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌وچهارم خرداد ماه مشاهده می‌کنید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با انتشار پیامی در فضای مجازی گفت: ایران به باشگاه سازندگان واکسن کرونا پیوست.

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست‌وچهارم خرداد ماه مشاهده می‌کنید.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به تصمیم وزارت حج و عمره عربستان در خصوص منتفی شدن حضور حجاج کشور‌های اسلامی در حج تمتع 1400 گفت: سازمان حج و زیارت آمادگی کامل برای اعزام حجاج ایرانی متناسب با پروتکل‌های تدوین شده و با لحاظ تامین سلامتی حجاج را داشت، اما این امر میسر نشد. ز

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: براساس بررسی های میدانی انجام شده کاندیداها و نمایندگان آن ها نوعا رعایت پروتکل های بهداشتی را در حد قابل قبولی انجام می دهند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در طرح «حامیان سلامت» در هر شعبه اخذ رأی حداقل دو نفر از جوانان (یک خانم و یک آقا) عضو جمعیت هلال‌احمر با اولویت افراد واکسینه شده حضور خواهند داشت.

مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز، روز آخر برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم است. امتحانات نهایی از 27 اردیبهشت آغاز شد و امروز به اتمام رسید. تهیه پروتکل‌های بهداشتی برگزاری امتحانات از سوی وزارت بهداشت در اختیار ما قرار گرفت و ما با حساسیت ویژه امتحانات را برگزار کردیم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 150 فقره سرقت خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 84 کیلو و 500 گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد افیونی در اتوبان "شهیدهاشمی " تهران خبر داد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: با دستگیری یکی از اعضای این باند، کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از 16 هزار و 730 عدد قرص و 22 لیتر و 500 میلی لیتر شربت غیر مجاز صندوق عقب یک خودروی پژو 405 خبر داد.

جانشین پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبرداری که با ارائه اسناد جعلی، 500 میلیارد ریال وام بانکی دریافت کرده بود، خبر داد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا 24 خرداد ماه 1400 را اعلام کرد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ضمن ارایه توضیحاتی درباره میزان و نحوه ابتلای کودکان به کرونا، در عین حال درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: اگر مدارس و دانشگاه را باز کنیم، باید فکری به تکانه‌های آن در حوزه تردد بین شهری کنیم.

مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به بررسی آزمایشگاهی نمونه کپسول‌های لاغری که در فضای مجازی تبلیغ و به فروش می‌رسند، گفت: براساس این آزمایش‌ها وجود ماده خطرناک مت‌آمفتامین (شیشه) در این فراورده‌ها اثبات شده است.