شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مدارس خارج از کشور در حوره انتقال فرهنگ و صدور انقلاب دارای اهمیت است.

وزیر بهداشت از صدور مجوز مصرف واکسن ایرانی کرونا خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 3600 میلیارد ریال کلاهبرداری و دستگیری 4 موسس شرکت صوری در تهران خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، گفت: با هدف ساماندهی و تجمیع اطلاعات سفارش، خرید و توزیع تبلت‌های دانش آموزی، سامانه هدایت در صفحه اصلی پورتال اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، بارگذاری و راه اندازی شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه مردم نگران دوز دوم واکسیناسیون کرونا نباشند، گفت: دوز دوم واکسن اسپوتنیک را توزیع کردیم. دوز دوم واکسن سینوفارم را هم از شنبه توزیع می‌کنیم. فاصله بین دریافت دو دوز واکسن برای سینوفارم تا هشت هفته و برای اسپوتنیک تا 12 هفته ایرادی ندارد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به شایعاتی که در خصوص تزریق 5 هزار دز واکسن فایزر به قیمت 20 میلیون تومان در مرکزی در شمال تهران مطرح می‌شود، گفت: افرادی که ارقام این چنینی را بیان می‌کنند، احتمالا نه می‌دانند واکسن چیست و نه نسبت به دز آگاهی دارند.

اسماعیل احسان پور از برخورد وانت نیسان با راهبند بزرگراه امام علی (ع) و ورود نیسان به خط ویژه این مسیر خبر داد.

شهردار تهران گفت: نام ایستگاه متروی بیمارستان امام خمینی (ره) به نام "ایستگاه مدافعان سلامت " تغییر کرد.

مجید رنجبر از توقیف یک دستگاه تیبا در بزرگراه خرازی به علت انجام چندین مورد تخلف خبر داد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از وقوع یک فقره تصادف سه وسیله‌ای روی پل سید خندان و آسیب به 2 سواری دیگر خبر داد.

سعید اکبری از واژگونی تریلی حامل بار خستگی و خواب آلودگی راننده در محدوده بزرگراه یاسینی خبر داد.

احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از تصادف بین وانت مزدا با موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو راننده مزدا در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و از مصدوم شدن راکب موتورسیکلت خبر داد.

محمدرضا کارگر گفت: نمایشگاه آثار شهر‌ها و روستا‌های جهانی صنایع دستی فرصتی است تا آثار شاخص هنر‌های سنتی کشورمان در یک جا جمع بشوند و مردم بتوانند مراجعه کنند، ارتباط برقرار کنند و آشنا بشوند. کسانی هم که علاقه‌مند هستند این امکان را پیدا می‌کنند تا پس از آشنایی با این آثار از طریق صفحات مجازی دیگر آثار مرتبط را هم پیگیری بکنند.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در روز دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه 1400 سنگین گزارش شده است.

در حالی که طی 10 سال گذشته دستکم 15 ببر در باغ وحش‌های کشور بر اثر سوء نظارت سازمان محیط زیست تلف شده‌اند این سازمان اخیرا برای راه‌اندازی یک مرکز پرورش ببر در بوشهر مجوز صادر کرده است.

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.