شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: نیرو‌های سازمان در روز انتخابات جهت انجام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در شعب اخذ رای حضور می‌یابند.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم شناسنامه دار کردن فضای سبز شهر تهران تاکید کرد.

به گفته مدیرکل سازمان انتقال خون استان تهران آنجایی که بیشتر برای افراد بالای هفتاد سال که شرایط اهدای خون ندارند و کادر درمان که گروه نسبتا کمی از جامعه را شامل می‌شوند، واکسن تزریق شده، فعلا انجام واکسیناسیون تاثیر چندانی بر اهدای خون نگذاشته است، البته این امکان وجود دارد که با تزریق واکسن به گروه‌های بیشتر و افراد زیر 60 سال اهدای خون روند رو به رشد داشته باشد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما برای کارشناسان خودمان شگرد‌های مختلفی که کلاهبرداران به کار می‌برند را آگاهی رسانی می‌کنیم. در کنار این همواره سیستم‌ها را هم کنترل می‌کنیم که اگر کسی با صحنه سازی دنبال تصادف ساختگی باشد بلافاصله شماره پلاک، کد ملی و اطلاعات فرد متخلف در اختیار همه کارشناسان پلیس قرار داده می‌شود.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در مورد اولویت‌های مدیریت شهری آینده توضیحاتی داد.

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز بیست و سوم خرداد ماه مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی بیست و سوم خرداد ماه مشاهده می‌کنید.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: متاسفانه امسال هم زائران بیت‌الله الحرام خارجی از انجام مناسک حج تمتع محروم شدند.

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در این ماه از 20 خرداد آغاز شده و تا 31 خرداد بر اساس حروف الفبا مطابق با جدول زمان‌بندی واریز می‌شود.

معاون مبارزه با جرایم سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق زورگیری که با خودرو موتورسیکلت‌های سرقتی مسافر کشی می‌کرد، خبرداد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از برخورد شدید خودروی پژو به یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: در این تصادف راکب و سرنشین موتورسیکلت در محل حادثه فوت کردند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که با هک کردم حساب کاربری شهروندی در اینستاگرام از وی یک میلیارد ریال اخاذی کرده بود.

اینترنت بانک خود را در گوگل جستجو نکنید و آدرس اینترنت بانک خود را مستقیما در نوار آدرس مرورگر وارد کنید.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: واژگونی سواری پژو 405 در جاده قدیم " تهران - قم " 2 مجروح برجای گذاشت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 2 شروری که در بازار آهن محله یافت آباد تهران، قمه‌کشی و شرارت کرده بودند، خبر داد.

یک فروند شناور حامل کالای قاچاق در بوشهر به دست مرزبانان پایگاه دریابانی توقیف شد.