شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امکان توسعه ظرفیت پروازی ایران - قطر با عاملیت ایرلاین‌های 2 کشور تا 200 پرواز در روز وجود دارد.

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یک ساله محصولات سایپا برگزار و اسامی منتخبان صبح فردا (دوشنبه، 22 فروردین‌ماه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چنانچه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن پس از ارسال سه دوره پیامک تا یک ماه و نیم اقدام به افتتاح حساب و واریز وجه نکنند از سامانه حذف خواهند شد.

وزیر راه وشهرسازی در کیش وزیر راه و شهرسازی کشور در جریان سفر دو روزه به جزیره کیش از امضا دو سند همکاری ویژه جام‌جهانی با قابلیت تعمیم آن به دوران بعد از این رویداد بین ایران و قطر خبر داد.

براساس آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور با سپری شدن 199 روز از سال آبی، تا 20 فروردین (سال آبی 1401-1400) میزان کل حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود 25.71 میلیارد متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته 13 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وزیر صمت گفت: سلسله نشست‌های ستاد مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی، مبارزه با قاچاق کالا به‌صورت مداوم در حال برگزاری است و سبب هم‌افزایی و ایجاد تعاملات مثبت بین دستگاهی در این حوزه می‌شود.

با تصویب ساختار جدید سازمان اموال تملیکی علاالدین رفیع‌زاده معاون نوسازی اداری سازمان استخدامی کشور روز یکشنبه مورخ 14 فروردین ماه سالجاری طی نامه‌ای، اجرایی شدن فرایند تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی را به این سازمان ابلاغ کرد.

سه بانک مسکن، کشاورزی و پست‌بانک پس از بانک ملی، اسامی بدهکاران دانه‌درشت خود را اعلام کردند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی از هفته آینده، اسامی بدهکاران بزرگ شبکه بانکی را منتشر می‌کند.

رئیس انجمن مس ایران گفت: در حال حاضر که صادرات مس کمتر از 2 میلیارد دلار است باید این صادرات را به 10 میلیارد دلار برسانیم، زیرا پتانسیل این میزان صادرات در کشور وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در سه بخش اسکان، حمل و نقل هوایی و دریایی از جام جهانی 2022 قطر خبر داد.

رئیس اتحادیه ابزارفروشان تهران گفت: باتوجه به اینکه در سال 1401 طرح ملی مسکن نیز اجرایی می‌شود گفت: در صنف ابزارفروشان نیز 50 درصد تأثیر می‌تواند داشته باشد، زیرا صنف ابزارفروشان وابسته به صنایع ساخت و ساز و کشاورزی است بنابراین ساخت مسکن باعث ایجاد رونق می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتشار پیامی در فضای مجازی از تهیه و ارسال برنامه کاهش اثر تحریم بر اقتصاد ایران برای نخستین بار در چهار سال گذشته به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

بانک ملی ایران، اسامی بدهکاران بزرگ بانک ملی ایران را اعلام کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: انتظار می‌رود از فردا در شهر‌های مرکزی مثل تهران به تدریج از میزان گرد و خاک کاسته شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از شناسایی متقاضیان واجد شرایط برای حضور در نهضت ملی مسکن و نحوه افتتاح حساب در بانک عامل و واریز آورده خبر داد.