شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

نماینده مردم ماکو در مجلس با بیان اینکه دولت باید عزم جدی برای اجرای دقیق قانون جهش تولید مسکن داشته باشد و زمین ارزان‌قیمت در اختیار سازندگان خانه قرار دهد، گفت: یکی از اقدامات اساسی برای تحقق قانون جهش تولید مسکن آن است که بانک‌ها بیشتر تسهیلات خود را به سمت بخش مسکن و حمایت از خانه‌دار شدن مردم سوق دهند.

برای رهن واحد 70 متری در محدوده مجیدآباد به سرمایه 400 میلیون تومانی نیاز است

نفت صرفا یک ماده سیاه نیست که از پوسته کره زمین به دست می‌آید بلکه یک کالای مهمی است که بخش عمده از اقتصاد کشور‌های دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

اهمیت فلزات غیرآهنی از آنجایی است که کاربرد فراوان و ارزش افزوده بالایی داشته و می‌تواند سهم مهمی در اقتصاد کشورمان داشته باشد.

مردم به دلیل انحصاری بودن خودرو در کشور راهی جز اقبال به سمت محصولات داخلی ندارند از این رو قیمت انواع خودرو همواره برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون اول رئیس جمهور در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران تاکید کردضرورت هماهنگی دولت و بخش خصوصی برای رونق و ثبات صنایع لبنی کشورمعاون اول رییس جمهور با همراهی وزیر صمت در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، بر ضرورت هماهنگی دولت با بخش خصوصی، کشاورزان و دامداران در راستای رونق و ثبات در صنایع لبنی تاکید کرد.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار، امروز جمعه 26 شهریور 1400 در معاملات بازار آزاد تهران به یک میلیون و 151 هزار تومان رسیده است.

وزیر نفت گفت: آمادگی داریم از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور توسعه میدان‌ها، با اولویت میدان‌های مشترک نفت و گاز استفاده کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از توانمندی این سازمان برای ساخت هفت هزار کیلومتر راه روستایی در سال به شرط افزایش اعتبارات خبر داد.

سازمان هواپیمایی کشوریسازمان هواپیمایی کشوری از ابطال مجوز پرواز‌های هواپیمایی العراقیه به دنبال تخلفات مربوط به ویزا خبر داد.

طرح واکسینه کردن اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان، کارکنان این سازمان و خانواده‌های آنها، بدون محدودیت سنی از هفته گذشته در سراسر کشور آغاز شده که افراد می‌توانند برای ثبت نام از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی نظام مهندسی استان مربوطه اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تحویل چهار پروژه بیمارستانی به وزارت بهداشت در نیمه اول امسال، گفت: با تخصیص کامل بودجه آمادگی لازم برای تکمیل و تحویل سه پروژه ورزشگاهی نیز در نیمه دوم سال وجود دارد.

وزیر نفت صبح امروز 26 شهریورماه برای بازدید از مناطق نفت‌خیز جنوب طی سفری یک روزه راهی اهواز شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای واردات خودرو فقط نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی مجاز نیستند و هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند واردات را انجام دهد و عملا سعی کرده‌ایم که انحصار را حذف کنیم تا بازار خودرو متعادل و قیمت‌ها واقعی‌تر شود.

بررسی وضعیت راه‌های کشور نشان می‌دهد تردد در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.1 افزایش داشته است.

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: خیلی امیدواریم که اتفاقات خوبی در دولت جدید بیفتد و این‌زمانی محقق می‌شود که دولت تصمیم‌گیری‌های جهادی و انقلابی داشته باشد. من برنامه‌های آقای عبدالملکی وزیر تعاون را دنبال کرده‌ام و خوشحالم از این‌که ایشان برنامه‌های جامعی برای پوشش حوزه‌های مختلف دارند.