جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری میزان

اقتصادی خبرگزاری میزان

مدیرکل دفتر حفاظت و حمایت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از راه اندازی شبکه بی سیم رادیویی در منابع طبیعی 4 استان؛ تهران، قزوین، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی خبر داد.

شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران درباره توزیع برنج در کشور اطلاعیه ای صادر کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: می‌توانیم از ظرفیت های موجود دو وزارتخانه برای ارتقای سطح تعاملات و روابط دو کشور بهره بگیریم و در بسیاری از زمینه‌ها از جمله حوزه‌های روابط کار، تبادل نیروی کار و آموزش فنی و حرفه‌ای کارهای مشترک انجام دهیم.

پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه با رویکرد بسترسازی برای فعالیت شبکه‌های اجتماعی و شهروند - خبرنگاران آغاز به کار کرد.

نرخ خرید دلار امروز 27 شهریور 1400 در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی روند افزایشی داشته است.

همراه اول در سال تحصیلی جدید با طرح‌های ویژه سیمکارت جوانان و سیمکارت دانشجو میزبان جویندگان دانش و افتخارآفرینان فردا خواهد بود.

از تاریخ 15 بهمن 1399 تا 26 شهریور 1400 به طور کلی 54 محموله واکسن از 9 کشور وارد ایران شده است.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: پیشنهادی به دولت سیزدهم دادیم که سازمان استاندارد و بهداشت را موظف کنند تا تغییر استاندارد بدهند و مجوزهایی خاص صادر کنند تا با صدور مجوزهای خاص بتوانیم برنج‌هایی که درجه 2 و 3 محسوب می‌شوند و صد درصد کیفی نیستند و پر محصول هستند، وارد کنیم.

یکی از مهمترین اقدامات به عمل آمده طی 9 ماه گذشته، بازرسی و رجیستر بیش از 40 کشتارگاه گوشت و مرغ در برزیل و وسایر کشور‌ها بوده است که مورد بازرسی‌های دقیق میدانی قرار گرفته و کد حلال دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: شرکت آبفای گیلان با تامین نیاز آبی شهرک‌های صنعتی، در راستای تولید و اشتغال همکاری دارد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی کامل برای همکاری در تمام حوزه‌های مشترک به ویژه حمایت‌های اجتماعی با تاجیکستان خبر داد.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: 6 فرودگاه کشور برای پرواز‌های اربعین در بازه زمانی 28 شهریور تا 10 مهر آماده هستند.

نرخ ارز بین‌بانکی امروز در حالی از سوی بانک مرکزی اعلام شد که 28 ارز با کاهش قیمت روبه‌رو شدند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: حدود 500 تن خرما از حدود 100 بهره‌بردار خوزستانی، جمعا به مبلغ حدود 40 میلیارد ریال خریداری شده که از این میزان 20 درصد درجه یک، 70 درصد درجه 2، و حدود 10 درصد خرمای درجه 3 بوده است.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه سرا سری دامداران گفت: قانونی در حفظ نباتات وزارت کشاورزی وجود دارد که هر کالای کشاورزی و علوفه‌ای بخواهد برای اولین بار از هر کشوری وارد شود یک سری دستورالعمل ها که خیلی زمان‌بر است را باید طی کند، و چون از روسیه تاکنون برای ایران یونجه وارد نشده بود درگیر این پروسه و همچنین کرونا شدیم.

تصویر یکی از وزرای گذشته در تلویزیون که مسکن ساختن را کار اشتباهی می‌دانست، در هیچ زمانی از ذهن مردم پاک نخواهد شد، سیستم اجرایی که در 8 سال گذشته به ندرت از توانستن صحبت کرد، در ساخت نیروگاه نیز تیم اجرایی گذشته اعتقاد چندانی به ساخت نیروگاه از هیچ نوعی نداشتند.