جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

قسمت پایانی سریال «زخم کاری» در حالی روز گذشته منتشر شد که رکورد تماشای یک قسمت سریال در فیلیمو را شکست و برای چندمین بار ترند توییتر فارسی شد.

کریستوفر نولان در مورد فیلم بعدی خود با چندین استودیوی بزرگ مذاکره کرده است، این فیلم حول محور رابرت اوپنهایمر در طول جنگ جهانی دوم می‌چرخد.

یک بازیگر پیشکسوت سینما گفت: آرزوی اول و آخر من برای سینما ترقی و تعالی است، آنچه که این ترقی و تعالی را محقق می‌کند بسیار وسیع است و نمی‌توان فقط به یک نکته و یا یک موضوع اشاره کرد چراکه سینما مجموعه‌ای از هنرهاست.

فیلمبرداری سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل با بازی مجید واشقانی آغاز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی از اساتید معارف اسلامی و اخلاق مشهد مقدس را تسلیت گفت.

جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در سیزدهمین هفته تابستان با 19 عنوان فیلم روی آنتن شبکه‌های سه، پنج، امید و کودک می‌رود.

جدول شماره 342 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز شنبه 20 شهریور اعلام شد.

نمایش تلویزیونی «ضد نور» به کارگردانی «رضا محبی نوری» و با الهام از داستان‌های واقعی، اتفاقات روز جامعه را در یک موقعیت کافه بین راهی روایت می‌کند.

علیرضا مسعودی بازیگر و نویسنده تلویزیون شنبه 20 شهریور مهمان برنامه «نشان ارادت» خواهد بود.

فیلم سینمایی «زالاوا» نخستین ساخته «ارسلان امیری» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و توانست علاوه بر اقبال مخاطبان و نقدهای مثبت منتقدان بخشی از مهمترین جوایزهای این دوره از جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید.

سامانه تجربه نگاری مسجدنا با حضور سردار سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین، سردار بابا احمدی معاون بسیج مساجد و محلات و معاونین بسیج مساجد و محلات سپاه‌های استانی در سالن همایش‌های 5 آذر رونمایی شد.

به مناسبت روز ملی سینما و در ادامه سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی، موزه سینمای ایران طی یک هفته هر روز گفتگوی تفضیلی با یکی از عوامل تاثیرگذار سینمای ایران را منتشر می‌کند. امروز 20 شهریورماه در آستانه روز ملی سینما و در آستانه زادروز این هنرمند ناگفته‌های «جلال الدین معیریان» از پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار و نامدار چهره‌پرداری سینمای ایران را می‌خوانید.

مراسم تشییع پیکر مطهر حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی دقایقی پیش در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

یک نویسنده کتاب گفت: تدوین و تولید کتاب به استقبال مردم از جامعه باز می‌گردد تصور کنید هر چقدر هم که هزینه چاپ و تولید کتاب بالا باشد با استقبال و خرید مردم چرخه نشر فعال‌تر شده و در نتیجه نویسنده نیز بهره لازم را خواهد برد.

یک بازیگر تلویزیون گفت: بستر اصلی داستان سریال «روزگار جوانی 2» خوابگاهی است که پنج جوان نقش اصلی سریال اجاره کرده‌اند و در جریان داستان برای هر کدام از آن‌ها اتفاقی می‌افتد که در هر چند قسمت از سریال به سراغ داستان‌ها و اتفاقات زندگی یکی از آن پنج جوان می‌رویم.

یک نویسنده کتاب گفت: کتاب «قرار بی‌قرار» روایتی مستند از زندگی شهید مصطفی صدرزاده است. وی با نام جهادی «سید ابراهیم» فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکرفاطمیون بود. او آبان ماه سال 1394 و در روز تاسوعا حین عملیات محرم در حومه حلب به شهادت رسید.