جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

«طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی پس از دریافت پروانه نمایش برای اکران در سینما‌ها آماده می‌شود.

بازیگر جدید سریال روح‌الله حجازی معرفی شد بدین ترتیب امین شعرباف در «نوبت لیلی» ایفای نقش می‌کند.

رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت «حاج رحیم مکارم»، برادر آیت الله العظمی مکارم شیرازی را تسلیت گفت.

محمد مهدی اسماعیلی در پیامی ارتحال پدر دکتر یونس شکرخواه از اساتید برجسته علوم ارتباطات کشورمان را تسلیت گفت.

بازیگر سریال «هم سایه» گفت: حافظ در این سریال نقش آدم عاشق را بازی می‌کند که در ادامه مسیر و اتفاقات یاد می‌گیرد چگونه عاشق باشد. متن «هم سایه» توسط تهمینه بهرام‌علیان و ارسلان امیری بسیار خوب نوشته شده و بازیگران توانمندی هم در این سریال حضور دارند.

کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می‌آمد» اثر زنده یاد نادر ابراهیمی، معروف‌ترین کتاب ادبیات داستانی درباره «امام خمینی (ره)» است که جلد‌های اول و دوم آن از سوی سوره مهر به چاپ یازدهم رسید.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: باید ظرفیت جامعه جهت ظهور «امام زمان (عج)» فراهم شود تا ظهور رخ دهد لذا امر به معروف و نهی از منکر یکی از امور مهم و تاثیرگذار بر ظهور محسوب می‌شود.

دکتر محمد مهدی اسماعیلی در پیامی، درگذشت برادر آیت الله العظمی مکارم شیرازی را به ایشان تسلیت گفت.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: از آنجا که شاگردان «امام محمد باقر (ع)» همگی از یاران این امام بزرگوار نبودند لذا تمام روایت‌هایی را که بیان می‌کردند به نقل از «پیامبر اکرم (ص)» بود، در زمان «امام پنجم (ع)» مسائل گوناگونی مانند اخلاق، فقه، کلام، تفسیر ایجاز و کمک رواج پیدا کرد.

گزارش استهلال ماه صفر سال 1443 توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای منتشر شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن آرایش رسانه‌ای خطرناکی علیه انقلاب و کشور ما ترتیب داده است.

مراسم خاک سپاری علیرضا فتحی، بدلکار باسابقه سینما جمعه برگزار می شود.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: در زمان ولایت «امام باقر (ع)» حدود 70 هزار حدیث از «امام باقر (ع)» مطرح، حفظ و ثبت شد که بسیاری از آن احادیث توسط شاگردانی که این امام بزرگوار تربیت کرده بودند برای ماندگاری مکتوب و ثبت شد.

یک نویسنده کتاب گفت: برای انتشار کتاب‌های کودک و نوجوان در هر ژانری از دفاع مقدس تا مذهبی و آموزشی نیازمند شاخص‌های خاص روانپزشکی هستیم لذا باید نویسنده در این زمینه‌ها توانمند باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با آیت الله نوری همدانی گفت: ظرفیت جوانان مومن و انقلابی در حوزه جبهه نرم فرهنگی در دوره جدید بیش از پیش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

جدول فروش هفتگی سینمای ایران در سال 1400 با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی با فروشی معادل 10,066,963,290 تومان منتشر شد.