جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

جیک جیلنهال به عنوان بازیگر و تهیه‌کنند در فیلم پسا - آخرالزمانی «نغمه فراموشی / Oblivion Song» حضور خواهد داشت.

یک نویسنده کتاب گفت: با بالارفتن قیمت کاغذ و مواد اولیه قیمت کتاب نیز افزایش یافت، این افزایش قیمت سبب شد تا در شرایط اقتصادی امروز خانواده‌ها ترجیح دهند کتاب را از سبد خرید خانواده کنار بگذارند.

کتاب «کتاب همیشه مربی» مجموعه‌ی گفتار‌های مرتبط و به هم پیوسته‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و سیره‌ی تربیتی شهید محمد عبدی، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

جدول فروش هفتگی سینمای ایران در سال 1400 با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی با فروشی معادل 8,905,895,290 ریال منتشر شد.

کمپانی نتفلیکس تاریخ انتشار و اکران فیلم پر ستاره «بالا را نگاه نکن / Don't Look Up» را اعلام کرد.

پرویز پرستویی در پیامی خطاب به وزیر جدید ارشاد ضمن خوش آمد گویی بیان کرد: این خانه را تحویل شما دادیم امیدواریم خوب از آن نگهداری کنید

یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: سالن‌های سینمایی هم از زمان شیوع کرونا دائما در حال باز و بسته شدن‌های متوالی است و طبیعتا تهیه‌کنندگان هم علاقه‌مند سرمایه‌گذاری در سینما نیستند و ریسک نمی‌کنند.

دبیر تولید محتوای خبرگزاری دانشجو سیدمهدی حاجی آبادی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: در زیارت اربعین پیام عاشورا به صورت واضح بیان شده است، در بخشی از این زیارت آمده است «امام حسین (ع)» خون قلب خود را هدیه کردند نه برای بخشش گناهان مردم بلکه تنها برای فرار انسان از جهل و گمراهی، این نکته بسیار مهم و ارزنده و قابل تفکر است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی محمد مهدی اسماعیلی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم انتخاب کردند.

کتاب «کشتی نجات»؛ بسته داستان‌بازی‌های محرمی که ابتدای محرم، منتشر شده بود، با استقبال خوب خانواده‌ها و مخاطبان، به چاپ دوم رسید.

کمپانی نتفلیکس اولین تصاویر از سریال لایو اکشن «کابوی بیباپ / Cowboy Bebop» را منتشر کرده است.

تولید سریال «راز ناتمام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی در حال حاضر به روز‌های پایانی خود رسیده و گروه این روز‌ها و در لوکیشنی واقع در الهیه مشغول تصویربرداری سکانس‌های مربوطبه زمان حال این پروژه تلویزیونی هستند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «رودخانه خونین»، «جهان پهلوان تختی»، «الله یار و مهرو»، «مرغ دریایی»، «محمد بن زکریای رازی»، «ماجرای نیمروز»، «زخم کاری»، «سلحشور»، «بادیگارد محبوب من»، «نجات لونا»، «قدرت طبیعت»، «سالی»، «قول»، «زندگی یک حشره»، «آرتی ماجرا آغاز می‌شود»، پنج‌شنبه و جمعه 4 و 5 شهریور ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

قسمت دوازدهم سریال «زخم کاری» ترند شبکه‌های اجتماعی شد.

مجموعه مستند جدید سه قسمتی «ظهور خانواده مرداک» پنج شنبه هر هفته از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.