پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: تأمین کاغذ دولتی برای همه ناشران به‌صورت عادلانه و به طورکلی تغییر وضعیت اقتصادی و تزریق آن به شکل‌های مختلف می‌تواند مؤثر باشد. البته نقش جاذبه‌های بصری و تبلیغات جذاب محیطی را هرگز نباید نادیده گرفت. جاذبه‌هایی که قبلا توسط افرادی یا جامعه‌ای آزموده شده و جواب داده است، می‌تواند دوباره مخاطب را با کتاب آشتی دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، ارتحال علی اکبر رنجبر کرمانی از پژوهشگران تاریخ معاصر را تسلیت گفت.

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، تکلیف و وظیفه مجموعه بنیاد فرهنگی رضوی را احیای علوم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست.

با انصراف شبکه NBC از ادامه ساخت «لیست پرواز / Manifest»، کمپانی نتفلیکس به صورت رسمی فصل آخر این سریال را کلید می‌زند.

یک سینمادار گفت: به جرات می‌گویم 80 درصد مردم هنوز نمی‌دانند سینما‌ها باز هستند و مدام این سوال را می‌پرسند که مگر سینماها باز هستند.

چاپ پنجم کتاب «رسم جهاد»؛ تجربه‌های کار جمعی در جهاد سازندگی به روایت مرحوم مهندس حسینعلی عظیمی با تحقیق و تدوین علی مشایخی، محمدرضا حسینی و محسن جعفری و به همت انتشارات «راه یار» راهی بازار نشر شد.

فیلم ترسناک «کندی‌من / Candyman» با شکست فیلم موفق کمدی «مرد آزاد / Free Guy» در صدر جدول باکس آفیس هفته قرار گرفت.

نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» گفت: تاب «شاید پیش از اذان صبح» شامل مجموعه‌ای از دل‌نوشته‌های من خطاب به سپهبد شهید قاسم سلیمانی در زمان قبل و بعد از شهادت این عزیز بزرگوار بوده همچنین سری از خاطرات شخصی که من با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشته‌ام نیز بیان شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه ویژه به عرصه فرهنگ و هنر و حوزه‌های تمدنی در دوره فعالیت دولت سیزدهم در دستور کار خواهد بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تسلیت درگذشت تعدادی از اهالی هنر و رسانه در روز‌های اخیر از آغاز واکسیناسیون هنرمندان خبر داد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: حقوق معنوی و اجتماعی و مقابله در برابر ظلم و استکبار مظلوم نکاتی مهم بود که «امام حسین (ع)» در قیام خود آنان را مطرح کرد بنابراین باید توجه داشت که ابعاد واقعی کربلا و درس‌هایی که از این رخداد برای جامعه بشری باقیمانده بسیار وسیع و ارزنده و انسان ساز است.

مدرسه تلویزیونی ایران جدول شماره 333 برای روز دوشنبه 8 شهریور اعلام شد.

بازیگر سریال «گاندو 2» گفت: تجربه شبانه‌روزی من و همکاری اکیپ کارگردانی و بقیه دوستان که شرایط خوبی را از نظر روحی روانی و... فراهم کردند، دست به دست هم داد تا به یک ساختار خوب و قابل قبولی در مجموعه تلویزونی «گاندو» برسیم.

سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای تمام هنرمندانی که کد ملی آن‌ها از سوی صندوق اعتباری هنر به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است باز شد.

قسمت سوم «قبله عالم» هفته آینده یک شنبه -14شهریور - پخش خواهد شد.

«ماه کامل»؛ روایت زندگی مجاهد شهید سردار مرتضی حسین‌پور (حسین قمی) پس از دوسال مصاحبه و جمع آوری خاطرات توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد