یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

سریال «نارگیل» به کارگردانی مشترک سیدابراهیم عامریان و حمزه صالحی جدیدترین محصول نمایش خانگی است که قرار است پخش شود.

«مردی که تعطیلی نداشت»؛ خاطراتی از طلبه خستگی ناپذیر و‌اندیشمند مجاهد دکتر حسین فرج نژاد همزمان با چهلمین روز آسمانی شدنش توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.

طرح پنجره واحد خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واقع پروژه یکپارچه‌سازی خدمات الکترونیکی این وزارتخانه است که از سال 1399 پیگیری و زمینه اجرای آن فراهم شد.

مجموعه مستند روز‌های آزادی از شبکه افق سیما مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

بازیگر سریال نمایش خانگی «جزیره» گفت: خیلی مهم است که در شرایط سخت اقتصادی، دستمزد‌ها به موقع پرداخت شود و پرداخت به‌موقع باعث اعتبار تهیه‌کنندگان و دست‌اندرکاران فیلم‌ها و مجموعه‌ها و احترام متقابل و آرامش بازیگر هم می‌شود.

دومین آیین چهارپایه‌خوانی نوجوانان با عنوان «بلندا» در شهر تهران برگزار می‌شود.

تعداد مخاطبین قسمت سیزدهم سریال «زخم کاری» ساخته محمد حسین مهدویان 460 درصد نسبت به مخاطبین قسمت اول افزایش پیدا کرده است.

کتاب «معلم حسابی»؛ خاطرات شفاهی صدیقه جعفری‌نیک از فعالان نهضت سوادآموزی دهه شصت به قلم مریم استادی و به همت انتشارات «راه یار» چاپ و روانه بازار نشر شد.

سریال محرمی «در کنار پروانه‌ها»، به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید از امشب (ششم شهریور) ساعت 21:30 روانه آنتن شبکه دو سیما خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تحصیل تعداد 432 دانش اموز دختر در رشته نمایش در سراسر کشور خبر داد.

یک کارشناس علوم قرآنی گفت: اگر چه جون فردی سیاه پوست بود و برده محسوب می‌شد، اما ذهن او شخصیتی آزاده داشت و در مسیر حق قدم بر داشت سن او در زمان شهادت 90 سال بود، اما هرگز به این امر فکر نکرد که در این سن بالا می‌توانم پشت ولایت را خالی کنم حتی اگر وظیفه‌ای به خاطر سنم بر من تعیین نشده باشد.

فیلیمو با همکاری سایت کدومو اقدام به کارشناسی آثار منتشر شده در راستای کمک به خانواده‌ها کرده است.

«نفس» در هجدهمین قسمت میزبان مهران بیرامی، قهرمان پرورش اندام کشورمان و خانواده‌اش بود.

جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در یازدهمین هفته تابستان با 20 عنوان فیلم روی آنتن شبکه‌های سه، پنج، امید و کودک می‌رود.

فیلم داستانی «یک جابجایی» به کارگردانی اصغر عباسی به دو فستیوال سینمایی در ترکیه و انگلیس راه پیدا کرد.

تصویربرداری فیلم علمی تخیلی «ماه یاغی / Rebel Moon» به کارگردانی زک اسنایدر در اوایل سال میلادی و در ایالت کالیفرنیا آغاز خواهد شد.