جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری میزان

فرهنگی خبرگزاری میزان

در فرض سؤال تا زمانی که عمل به نذر با رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن باشد، نمی‌تواند آن را ترک کرده و یا تغییر دهد، ولی اگر صیغه_نذر را نخوانده باشد، تکلیفی ندارد.

برنامه شهرفرنگ پنجشنبه (11 شهریورماه) میزبان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

کمپانی والت دیزنی اعلام کرده که فیلم «گشت و گذار در جنگل 2» را با حضور بازیگران فیلم اول خواهد ساخت.

«نفس» شب گذشته در بیست‌و دومین قسمت میزبان رقیه ذاکری، بانوی کارآفرین خطه جنوب، شهرستان میناب بود.

گوهر خیراندیش، بهناز جعفری، حمید ابراهیمی و امید روحانی از بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «کوزوو» به کارگردانی میثم هاشمی طبا ایفای نقش کرده‌اند.

مجید زین العابدین به سمت «دبیر ستاد رسانه‌ای مکتب حاج قاسم سلیمانی» منصوب شد.

یک نویسنده کتاب گفت: از آن جهت کتاب را با عنوان «عباس توام بانو» نامگذاری کردم که در بخشی از کتاب بیان شده است شهید علیزاده برای زیارت به پیشگاه حضرت «زینب کبری (س)» می‌رود و در آنجا با احترام و ادبی خاص روبروی ضریح ایستاده و دست بر روی سینه می‌گذارد و بیان می‌کند «عباس توام بانو».

جدول شماره 334 مدرسه تلویزیونی ایران برای روز سه شنبه 9 شهریور اعلام شد.

فیلم سینمایی «گیسوم» به کارگردانی نوید به‌تویی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی به جمع فیلم‌های در حال اکران سینماها پیوست.

بازیگر سریال «پایتخت» گفت: در درجه اول فیلمنامه یک اثر برای انتخاب نقش بسیار مهم است. اگر خشت اول یک فیلم و سریال که در فیلمنامه نمود پیدا می‌کند به درستی بنا شده باشد در نهایت می‌توان انتظار خروجی مناسبی از کار داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف ما تسهیلگری در تمام امور فرهنگی و هنری و حمایت از تمام بخش‌های آن است.

فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی که عده‌ای به شخصی وکالت می‌دهند تا ماهانه مبالغی را از اعضا، دریافت کرده و به قید قرعه به یکی از آن‌ها پرداخت کند، اشکال ندارد.

کتاب «حماسه‌ی امام سجاد (ع)» مشتمل بر گفتار‌هایی از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) درباره‌ی سیره و مبارزات سیاسی - فرهنگی امام چهارم (علیه السلام) است

اد اسنر هنرپیشه آمریکایی که صداپیشگی کاراکتر اصلی انیمیشن پرطرفدار «آپ /up» را در کارنامه داشت، صبح روز گذشته در سن 91 سالگی به مرگ طبیعی درگذشت.

جلسه شورای معارف سیما همزمان با دهه آخر ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی برگزار شد.

با پایان یافتن تصویربرداری سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی مراحل فنی در حال انجام است تا سریال برای پخش آماده شود.