شنبه 29 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت با اشاره به غربالگری رایگان 3 بیماری مرتبط با سلامت قلب، گفت: جمعیت بالای 30 سال کشور که به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند، به صورت رایگان تحت غربالگری و خطرسنجی فشارخون، بیماری‌های قلبی و دیابت قرار می‌گیرند. دکتر کوروش اعتماد، با اشاره به اینکه بیش از 75 درصد علل مرگ‌ومیر در کشور ما مربوط به بیماری‌های غیرواگیر است، گفت: اگر...

وب‌گاه فرارو

دکتر کوروش اعتماد با اشاره به اینکه بیماری‌های قلبی و عروقی بار زیادی از مرگ‌ومیر‌های کشور را به خود اختصاص می‌دهند، تصریح کرد: انواع بیماری‌های قلبی در این زمینه عمدتا سکته‌های قلبی هستند و می‌توان گفت که 40 درصد از مرگ‌های سالانه در کشور مربوط به بیماری‌های قلبی است.

وب‌گاه فرارو

شاید فکر کنید کمبود ویتامین و املاح مشکلی بوده که در گذشته وجود داشته است؛ اما امروزه هم واقعاً این امکان وجود دارد که بدنتان از جهت بعضی از مواد مغذی مهم کمبود‌هایی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

برخی ادویه‌ها فواید و خواصی دارند که از ما در مقابل بیماری‌های فصل سرما محافظت می‌کنند. در پاییز بهتر است از ادویه‌هایی که طبع گرم دارند استفاده شود.

وب‌گاه گسترش

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه‌وتره‌بار از 3 تا 9 مهرماه 1402 را اعلام کرد. اسدالله کارگر با اعلام جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی‌جات درجه یک تا درجه سه، بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره‌بار تهران در دوره زمانی 3 تا 9 مهرماه 1402، افزود: بر اساس...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه‌وتره‌بار از 3 تا 9 مهرماه 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه‌وتره‌بار از 3 تا 9 مهرماه 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در مورد کلسترول بالا باورهای درست و نادرست زیادی وجود دارد. بعضی‌ها فکر می‌کنند افراد لاغر دچار کلسترول بالا نمی‌شوند؛ اما آیا این باور درست است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر کیلو انار در میدان اصلی بین 20 تا 40 هزار تومان، نارنگی 15 تا 30 هزار تومان و لیمو شیرین هم 18 تا 27 هزار تومان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در مورد وضعیت عرضه میوه‌های پاییزی گفت: ما معمولا دو یا سه بار در سال میوه‌های نوبرانه داریم که یک بار ابتدای سال اتفاق می‌افتد و یک بار هم در زمان تغییر فصل.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در مورد قیمت میوه‌های نوبرانه پاییزی گفت: تنوع میوه‌ای در فصل پاییز خیلی زیاد است و افزایش تنوع باعث می‌شود خود به خود کاهش قیمت داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

در مورد کلسترول بالا باور‌های درست و نادرست زیادی وجود دارد. بعضی‌ها فکر می‌کنند افراد لاغر دچار کلسترول بالا نمی‌شوند؛ اما آیا این باور درست است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: برخی ادویه‌ها فواید و خواصی دارند که از ما در مقابل بیماری‌های فصل سرما محافظت می‌کنند. در پاییز بهتر است از ادویه‌هایی که طبع گرم دارند استفاده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت انواع آلو از 15 تا 40 هزار تومان است، انار هم از 15 تا 35 هزار تومان فروخته می شود. قیمت انگور بی دانه سفید از 15 تا 30 هزار تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پزشک و متخصص طب ایرانی تهیه لقمه نان و پنیر و سبزی را به عنوان یک میان وعده با ارزش غذایی بالا و طبع معتدل برای دانش آموزان توصیه کرد و گفت: این هنر والدین است که ذائقه بچه‌ها را با این نوع مواد غذایی هماهنگ کنند. یک پزشک و متخصص طب ایرانی تهیه لقمه نان و پنیر و سبزی را به عنوان یک میان وعده با ارزش غذایی بالا و طبع معتدل برای دانش آموزان توصیه کرد و گفت: این هنر والدین است که ذائقه...