پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فصاحت درباره عرضه آجیل تصریح کرد: آجیل شور به قیمت 326 هزار تومان و آجیل مخلوط شیرین با 321 هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، علاوه بر اعلام جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه در میادین میوه و تره‌بار، به دلیل نزدیکی به آخرین روزهای فصل پاییز، قیمت انار، هندوانه، پرتقال، نارنگی و خرمالو شب یلدایی را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

گزارشی از وضعیت بازار در آستانه شب یلدا در گفت‌وگو با روسای اتحادیه‌های صنفی؛ با نظارت اتاق‌های اصناف، بازار به استقبال شب یلدا می‌رود. با نزدیک شدن به آخرین روزهای فصل پاییز و فرارسیدن شب یلدا، خانواده‌های ایرانی همانند سال‌های گذشته در تکاپوی برگزاری آیین‌ها و سنت‌های ویژه طولانی‌ترین شب سال هستند. بازار نیز رفته‌رفته خود را برای شب یلدا و عرضه مایحتاج این شب آماده می‌کند. اصنافی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه از کاهش حدود 20 درصدی قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه گسترش

اتحادیه بارفروشان جدول جدیدترین قیمت میوه های شب یلدا را اعلام کرد. با توجه به اظهارات مدیرکل دفتر امور سبزی و گیاهان جالیزی وزارت جهاد کشاورزی، حسین اصغری، مصرف هندوانه در شب یلدا به مقدار 120 هزار تن است، در حالی که تعداد 170 هزار تن هندوانه عرضه شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که تدابیر لازم برای تأمین نیازهای مردم در این مراسم مهم انجام شده است و مقدار بیشتری هندوانه نسبت به مصرف...

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه بارفروشان جدیدترین قیمت‌های شب یلدا را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

‌می‌دانید که بهتر است ظرف ها در اولین فرصت شسته شوند؛ چون ظروف کثیف، محل مناسبی برای رشد قارچ ها و میکروب ها هستند و پای حشرات را هم به آشپزخانه باز می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اظهار داشت: میوه‌های موردنیاز برای استفاده در شب یلدا به‌اندازه کافی تأمین است و مشکلی بابت عرضه یا کمبود این محصول وجود ندارد. وی افزود: امسال به‌خلاف سال‌های گذشته هندوانه مورد استفاده در شب یلدا دیگر به‌صورت انباری نیست و به‌صورت تازه‌رس در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و مردم دیگر با محصول...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسدالله کارگر رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اعلام جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه‌یک تا درجه‌سه بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میادین میوه و تره‌بار تهران در دوره زمانی 20 تا 27 آذر ماه اظهار کرد: بر اساس این نرخ‌نامه، نرخ هر کیلوگرم انار دماوند بین 30 تا 60 هزار تومان، انار ساوه بین 10 تا 50 هزار تومان، و انار...

وب‌گاه گسترش

در آستانه شب یلدا، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد. با توجه به اعلام اسدالله کارگر، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، قیمت‌های انواع انار در دوره زمانی 20 تا 27 آذر ماه بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره‌بار تهران به شرح زیر است: هر کیلو هندوانه نیز از 10 هزار تومان تا 22 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر کیلو هندوانه در آستانه شب یلدا از 10 هزار تومان تا 22 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

خبرگزاری تسنیم

جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی در میادین میوه و تره‌بار در آستانه شب یلدا اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران در خصوص وضعیت بازار میوه برای شب یلدا جزییاتی را مطرح کرد. رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران در خصوص وضعیت بازار میوه برای شب یلدا جزییاتی را مطرح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اتحادیه بارفروشان استان تهران گفت: مقادیری میوه برای شب یلدا ذخیره شده که از 27 آذر به منظور تنظیم قیمت‌ها وارد بازار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه در میادین میوه و تره‌بار را اعلام کرد و گفت: قیمت انواع میوه و صیفی در هفته سوم و چهارم آذرماه ثابت است، هرچند در برخی اقلام اندکی افزایش دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روده‌ی بزرگ نقش مهمی در عملکرد گوارش دارد. وقتی روده را پاک‌سازی می‌کنید، بدنتان سم‌زدایی می‌شود و سموم و ضایعاتی که در روده بزرگ جمع شده‌اند از بدن خارج می‌شوند، در نتیجه فشار و ناراحتی گوارش تسکین می‌یابد. پاک‌سازی روده‌ها فواید دیگری هم دارد، از بهبود سیستم ایمنی گرفته تا کاستن از ریسک سرطان کولون.