شنبه 15 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه مشرق نیوز

جدیدترین قیمت عمده فروشی میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد که میوه‌های پرمصرف این فصل تا 50 هزار تومان عرضه می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

"ورم پاها در بارداری" به عنوان نشانه پره اکلامپسی شناخته نمی شود ولی اگر با افزایش فشار خون همراه باشد باید حتما با پزشک یا ماما مشورت کنید. ورم پاها در بارداری" به عنوان نشانه پره اکلامپسی شناخته نمی شود ولی اگر با افزایش فشار خون همراه باشد باید حتما با پزشک یا ماما مشورت کنید. درمان های خانگی برای تورم پاها در دوران بارداری

وب‌گاه فرارو

شاید خودتان، اطرافیان و یکی از اقوام دور و نزدیک‌تان خدایی ناکرده به بیماری زخم اثنی‌عشر دچار شده و یا ممکن است براساس علایمی که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، در آستانه ابتلا به این بیماری باشید.

وب‌گاه فرارو

بیشتر ما شاید به این فکر نکنیم که صبح پیش از هر چیزی آبمیوه بنوشیم. اما آیا واقعاً درست است که صبح قبل از اینکه لقمه‌ای در دهان بگذاریم یا بعدازظهر به‌عنوان میان‌وعده آبمیوه بنوشیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: مراقبت از سلامت مغز به اندازه مراقبت از سلامت باقی قسمت‌های بدن اهمیت دارد. ما با بالاتر رفتن سن بیشتر در معرض آلزایمر و دیگر انواع زوال عقل قرار می‌گیریم، اما راه‌هایی برای پیشگیری از افزایش احتمال این عوارض وجود دارد. شما می‌توانید با روش‌هایی ساده مغزتان را تغذیه و تقویت کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افسردگی پس از زایمان احساس قوی و عمیقی از اندوه و اضطراب و خستگی است که تا مدتی طولانی بعد از زایمان با مادر باقی می‌ماند. این احساس‌ها می‌توانند مراقبت مادر از خودش و فرزندش را سخت کنند. افسردگی پس از زایمان در هر زمانی بعد از به‌دنیاآوردن کودک می‌تواند رخ دهد. افسردگی پس از زایمان احساس قوی و عمیقی از اندوه و اضطراب و خستگی است که تا مدتی طولانی بعد از زایمان با مادر باقی می‌ماند....

وب‌گاه گسترش

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران اظهار کرد: الگوی خرید مردم در خصوص میوه‌ها تغییر کرده است و آن‌ها دیگر مانند گذشته به صورت انبوه میوه نمی‌خرند بلکه به صورت گزیده‌تر خرید می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارگر در تشریح آخرین قیمت عمده‌فروشی کشف شده برای دیگر محصولات کشاورزی پرمصرف در میدان میوه و تره‌بار تهران توضیح داد: کف قیمت موز اکوادور 75000 تومان و سقف آن 80000 تومان است. نوع ممتاز این کالا نیز 85000 تومان قیمت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: الگوی خرید مردم برای میوه تغییر کرده و دیگر مانند گذشته میوه را به صورت انبوه نمی‌خرند و گزیده‌تر خرید می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اینکه چه زمانی و چگونه آبمیوه بنوشید هم مهم است. نوشیدن آبمیوه در صبح یا اوایل بعدازظهر ایده خوبی است، زیرا زمانی است که می‌توانید از نوشیدن آبمیوه انرژی بگیرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینکه چه زمانی و چگونه آبمیوه بنوشید هم مهم است. نوشیدن آبمیوه در صبح یا اوایل بعدازظهر ایده خوبی است، زیرا زمانی است که می‌توانید از نوشیدن آبمیوه انرژی بگیرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: بیشتر ما شاید به این فکر نکنیم که صبح پیش از هر چیزی آبمیوه بنوشیم. اما آیا واقعاً درست است که صبح قبل از اینکه لقمه‌ای در دهان بگذاریم یا بعدازظهر به‌عنوان میان‌وعده آبمیوه بنوشیم؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر از نظر فیزیکی به کافئین وابسته باشید و تصمیم بگیرید آن را کنار بگذارید، به‌احتمال زیاد دچار علائم ترک کافئین خواهید شد؛ مانند سردرد و تهوع. شدت علائم ترک کافئین بستگی به این دارد که قبلاً چقدر کافئین یا قهوه مصرف می‌کرد‌ه‌اید و میزان مصرفتان را ناگهان کم کرده‌اید یا تدریجاً. اگر از نظر فیزیکی به کافئین وابسته باشید و تصمیم بگیرید آن را کنار بگذارید، به‌احتمال زیاد دچار علائم ترک...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید نه تنها مشکلی در توزیع نداریم، بلکه عرضه سیب و مرکبات مازاد بر نیاز کشور است.

وب‌گاه گسترش

قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران برای دوره زمانی 11 دی تا 17 دی ماه به عنوان ملاک قیمت‌گذاری در خرده‌فروشی‌های تهران اعلام شده است.