شنبه 29 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه فرارو

تمیز کردن سینک ظرفشویی گاهی اوقات می‌تواند یک کار خسته کننده باشد، اما با ترفند‌های صحیح و یک روال منظم، می‌توانید آن را به یک نسیم تبدیل کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، توصیه‌هایی را به خانواده‌ها در روزهای آلودگی هوا و شیوع آنفلوآنزا برای حفظ سلامت دانش‌آموزان ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت خیار در سطح خرده‌فروشی‌ها به 40 هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل افزایش 12 هزار تومانی داشته است و در مقایسه با سال گذشته بیش از 120 درصد رشد داشته است. آیا خیار هم به میوه‌های لاکچری پیوست؟

وب‌گاه فرارو

راه‌آهن یکی از محله‌های قدیمی و تاریخی شهر تهران و کشور است که به واسطه ساخت ایستگاه راه‌آهن در دوره رضا شاه، این محله در حمل‌ونقل به موقع و پیروزی متفقین در جنگ جهانی دوم نقش مؤثری داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

به نوشته «مدیکال‌نیوز تودی» تعداد موارد ابتلا به سکته مغزی در سراسر جهان به‌سرعت در حال افزایش است. پیش‌بینی می‌شود که میزان مرگ‌ومیرهای ناشی از این بیماری تا سال 2050 میلادی 50 درصد افزایش یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عدد فشار خون خود را بدانید و در صورتی که مبتلا به فشار خون بالا هستید، با کمک پزشک معالج آن را در محدوده طبیعی نگه دارید. چگونه از سکته مغزی در امان باشیم؟ عدد فشار خون خود را بدانید و در صورتی که مبتلا به فشار خون بالا هستید، با کمک پزشک معالج آن را در محدوده طبیعی نگه دارید. به گزارش عرشه آنلاین، عدد فشار خون خود را بدانید و در صورتی که مبتلا به فشار خون بالا هستید، با کمک پزشک معالج...

وب‌گاه مشرق نیوز

برای پیشگیری از سرماخوردگی باید تا حد امکان عوامل استرس‌زا را از زندگی خود دور کنید و از تکنیک‌های آرامش‌بخش مانند یوگا، مدیتیشن و ورزش کمک بگیرید.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران وضعیت بازار میوه را از لحاظ قیمت و تنوع عالی توصیف کرد و گفت: قیمت میوه های پاییزه امسال نه‌فقط نسبت به اقلام تابستانه بلکه در مقایسه با قیمت‌های پاییز سال گذشته بسیار کمتر است. اسدالله کارگر، با بیان این‌که بازار میوه در بهترین زمان خود از لحاظ تنوع به سر می‌برد، افزود: میوه های پاییز امسال زودتر به رنگ‌آوری و توزیع انبوه رسید و در حال حاضر...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران وضعیت بازار میوه را از لحاظ قیمت و تنوع عالی توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچند که بازار میوه از نظر تنوع وضعیت خوبی دارد اما میزان تقاضای خرید نسبت به تابستان و پارسال کاهش یافته است. هرچند که بازار میوه از نظر تنوع وضعیت خوبی دارد اما میزان تقاضای خرید نسبت به تابستان و پارسال کاهش یافته است. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران وضعیت بازار میوه را از لحاظ قیمت و تنوع عالی توصیف کرد و گفت: قیمت میوه های پاییزه امسال نه‌فقط نسبت...

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: میوه های پاییز امسال زودتر به رنگ‌آوری و توزیع انبوه رسید و در حال حاضر به جز پرتقال که در مرحله عرضه نوبرانه است و هنوز به توزیع انبوه نرسیده، دیگر میوه‌های پاییز و همچنین تعداد زیادی از میوه های تابستان را در بازار داریم که تنوع بسیار خوبی برای مصرف‌کنندگان ایج اد کرده است. اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با بیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران وضعیت بازار میوه را از لحاظ قیمت و تنوع عالی توصیف کرد و گفت: قیمت میوه های پاییزه امسال نه‌فقط نسبت به اقلام تابستانه بلکه در مقایسه با قیمت‌های پاییز سال گذشته بسیار کمتر است.

وب‌گاه فرارو

برخی از خوراکی‌ها مربوط به فصل پاییز هستند که مصرف این خوراکی‌ها به لاغری و کاهش وزن کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

شیوع دیابت خصوصا دیابت نوع 2 به طور گسترده‌ای در دنیا رو به افزایش است و بنا بر پیش‌بینی سازمان جهانی بهداشت، تا سال 2030 هفتمین علت مرگ و میر در دنیا، دیابت خواهد بود.