شنبه 29 اردیبهشت 1403

میوه و سبزی

میوه و سبزی

وب‌گاه فرارو

چنانچه هر سرماخوردگی هفت تا 10 روز طول بکشد، به‌طور میانگین 18 تا 20 روز از 365 روز سال را بیمار هستید. این مدت زمان ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما اگر جزء افرادی باشید که به‌طور مکرر سرما می‌خورند، زندگی شخصی و شغلی شما به‌شدت مختل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شما همیشه در معرض انواع ویروس‌ها از جمله ویروس سرماخوردگی، آنفولانزا و کووید -19 هستید. بنابراین طبیعی است که در طول سال چند بار بیمار شوید. اما اگر فکر می‌کنید بیشتر از اطرافیان‌تان دچار بیماری‌های ویروسی می‌شوید، احتمالا مشکلاتی از سمت خود شما مطرح است که در این خبر به آنها می‌پردازیم. آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه همگی از علائم رایج سرماخوردگی هستند. بزرگسالان معمولا 2 تا سه بار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اعلام کاهش 20 درصدی قیمت موز گفت: قیمت هرکیلو انار 15 تا 45 هزارتومان، هرکیلو خرمالو شمال 15 تا 25 هزارتومان، کیوی 15 تا 30 هزارتومان، لیموشیرین 20 تا 30 هزارتومان، نارنگی 10 تا 30 هزارتومان و سیب لبنانی 10 تا 40 هزارتومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به افزایش تولید میوه و صیفی، کمبودی در عرضه نداریم.

وب‌گاه فرارو

اگر میوه و سبزی با فشار خوب آب شستشو شود، انگل‌ها از آن‌ها جدا می‌شوند؛ و نیازی نیست که از مایع ظرفشویی برای شستشوی سبزی استفاده کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه در میدان میوه‌وتره‌بار را اعلام کرد و گفت: قیمت انواع میوه در هفته چهارم مهرماه نسبت به هفته نخست پاییز دارای ثبات یا حتی کاهش بوده است. «اسدالله کارگر» با اعلام جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی‌جات درجه یک تا درجه سه، بر اساس نرخ‌نامه عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره‌بار تهران در دوره زمانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه در میدان میوه‌وتره‌بار را اعلام کرد و گفت: قیمت انواع میوه در هفته چهارم مهرماه نسبت به هفته نخست پاییز دارای ثبات یا حتی کاهش بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، جزئیات قیمت انواع میوه و صیفی درجه یک تا سه در میدان میوه‌وتره‌بار را اعلام کرد و گفت: قیمت انواع میوه در هفته سوم مهر ماه نسبت به هفته اول پاییز دارای ثبات یا حتی کاهش بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقابله با دلالی و واسطه‌گری در بازار میوه و اقدامات جبرانی برای کاهش قیمت کود و سم از مواردی است که کارشناسان معتقدند اگر دولت به درستی اجرا کند، قیمت میوه در کشور کاهش می‌یابد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید فکر کنید کمبود ویتامین و املاح مشکلی بوده که در گذشته وجود داشته؛ اما امروزه هم واقعاً این امکان وجود دارد که بدنتان از جهت بعضی از مواد مغذی مهم کمبودهایی داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی میوه های تابستانه و پاییز در کنار یکدیگر، بازار هیچ گونه نوسان قیمتی ندارد.

وب‌گاه فرارو

وقتی بدن با کمبود مواد مغذی روبرو است بصورت علائمی خود را ظاهر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: شاید فکر کنید کمبود ویتامین و املاح مشکلی بوده که در گذشته وجود داشته؛ اما امروزه هم واقعاً این امکان وجود دارد که بدنتان از جهت بعضی از مواد مغذی مهم کمبودهایی داشته باشد.