سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه عصر ایران

پیشتر در مجموع 13 نوع سرطان مرتبط با اضافه وزن شناسایی شده بود اما اکنون با توجه به یافته‌های پژوهشی جدید، این عدد به 18 می‌رسد. به گفته پژوهشگران، افزایش خطر ابتلا به سرطان از جوانی شروع می‌شود، بین سنین 18 تا 40 سال.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه تخلف فروش دلاری سایت‌های ایرانی با نام‌های عربی، شرکت «وزین مهر اکسین» یک ماه تعلیق شد و در مدت تعلیق یکماه، در صورتی که اقدام به فروش بلیت هواپیما کند، لغو مجوز دایمی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا، 5 سال دیگر در تیم سان آنتونیو اسپرز ماندنی شد.

وب‌گاه عصر ایران

در میان قطعاتی که «رامتین محسنی» نقش خواننده اصلی آن را بر عهده داشت، می‌توان به قطعات «کی بود کی بود که پرسید؟» و «بابام رو تو ندیدی» اشاره کرد که از محبوبیت خاصی در بین مخاطبان تلویزیون برخوردار بودند.

وب‌گاه عصر ایران

الکساندر کامیشین، وزیر صنایع استراتژیک اوکراین اعلام کرد که کی‌یف و ترکیه تفاهم نامه‌ای برای توسعه تولید پهپاد در اوکراین امضا کردند.

وب‌گاه عصر ایران

در دنیا صدها کپک وجود دارد با مصرف مواد غذایی بخشی از کپک‌ها را وارد بدن می‌کنیم که بسیاری از این کپک‌ها بیماری زا نیستند اما اگر مقدار زیادی از کپک‌ها مصرف شود می‌توانند خطر ساز باشند به عبارتی بدن انسان می‌تواند تا حدودی در مقابل کپک‌ها مقاومت کند، اما برخی از کپک‌ها خطرناک و یا کشنده هستند و حتی با یک بار مصرف هم مشکل ایجاد، پس بهتر است احتیاط شود.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون دو و میدانی آلمان معتقد است که شهروندان آلمانی باید برای رای دادن به پیشنهاد میزبانی از مسابقات المپیک قانع شوند.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی فوتبال امارات که یکی از حریفان جدی ایران در این رقابتها است، با پائولو بنتو پرتغالی به توافق نهایی رسید و او را رسما به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پیوستن علی شجاعی به تراکتور از اخبار مهم نقل و انتقالاتی این روزها بود.

وب‌گاه عصر ایران

«کالین کال» معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا جمعه (هفتم ژوئیه) ضمن اذعان به اینکه تحویل مهمات خوشه ای به اوکراین می‌تواند باعث تلفات غیرنظامیان شود، گفت ترس از موفقیت روسیه در میدان جنگ بر این نگرانی‌ها غلبه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

حافظ در این غزل از میدان داری جماعت جاهل و عزلت فرهیختگان گلایه ها دارد: فلک به مردم نادان دهد زمام مراد؛ تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بس

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم ملی کاراته گفت: نفرات جوان تیم کومیته تیمی بسیار با انگیزه هستند و می‌تواند جا پای بزرگان کاراته ایران بگذارند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت کشتی تهران با اشاره به برگزاری جام پهلوانک‌ها گفت که رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

افسردگی و بی‌حالی می‌توانند نشانه‌ای از کمبود ویتامین B12 باشند.